Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma ! Za přesné pojmenování problému i za humor.

3 0
možnosti
Foto

Karma, všeho moc škodí, zvláště levicového moru.

5 0
možnosti
JR

J92a58n 39R58á96ž

16. 8. 2017 19:39

Co se týká sociálního plnění státu,tak bych to zjednodušil. Sociální plnění (líbí se mi tento termín) by mělo být směřované od státu výhradně k těm, po kom nelze spravedlivě požadovat, aby sebe postarali sami.

5 0
možnosti
PB

Zajímavý a ne nepodstatný návrh. Souhlasím.

0 0
možnosti
MB

Práce s dobrem je nekonečná a hlavně líbivá. Má své aspekty ! Především dobro je zajišťováno tím, že druhému je konáno nedobro. Do vrcholového stavu to dovedli komunisté, které ty dobré okradli a pak podělovali. ČSSD se o trochu civilizačně výše - v podstatě koná totéž, ale na bázi demokratičnosti a bez zcizování soukromých držav. Nikdo nepopírá solidaritu, je skutečně nutná jde ovšem o onu míru ! Mezi solidaritou a vykořisťováním je pak nesmírně tenká hranice ! Kdysi v práci, mnohopočetný otec , mne na kolenou žádal. Nedávej mi, prosím, ty přesčasy ! Proč ?, máš hodně dětí ... Jistě, ale vydělal bych si a přišel o všerůzné dávky. Já čuměl ... Tak jsem šel snánět druhé a našel, ochotné dědky ... :-)

12 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

8 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik