Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J14i12ř16í 78L91i29b54e90r

11. 9. 2017 14:18

Ty, kteří hlasovali pro, umlátit židlí rovnou v poslaneckých lavicích ještě před zmáčknutím tlačítka.

---------------------------------------------------------

Jasná karma! R^

2 0
možnosti
MJ

Tak kdo je tu militantní?

0 0
možnosti
PS

Jsem nekuřákem přes 25 let, a musím Vám dát za pravdu: KARMA!!R^

1 0
možnosti
MJ

Jsem rád, že se kuřáci zastyděli nad svou bezohledností a začali kouřit mimo prostory kde se jí. Je to od nich velice milé a pozorné. Kuřáci - jste prostě moc hodní!!!!!!

0 1
možnosti
PB

P80e82t12r 50B90u21r76i48a77n

10. 9. 2017 12:10

Ve většině stravovacích zařízeních se nekouřilo ani před tím. Ovšem zákon vůbec není o tomhle, nýbrž o buzeraci kuřáků v pivnicích.

10 0
možnosti
JV

Zavřela u nás taková malá prima kuřácká hospůdka s netem, kde se dalo chvíli posedět a poklábosit. Neměla bohužel ani možnost zahrádky. Škoda :-(.

12 0
možnosti
OU
OU
Foto

Proč je to podle Vás dobré? Máte radost z toho, že došlo k omezení podnikatelů?

1 0
možnosti
BH

Názor Václav Kopřivy je blud. "Nadávat jo, ale říct si, jsem slaboch, otrok cigarety, na to koule nejsou.". Kouřil jsem 60 cigaret denně, skončil jsem před více než 30 roky. Vím velmi dobře, co znamená kouřit a nekouřit. Proto hospodu bez kuřáků považuji za stejný nesmysl jako že je tygr vegetarián nebo že je ryba, která se utopila. To Kopřivova hlava nepochopí.

10 0
možnosti
BH

Diskutér Petr Vlasatik je mamlas, který si jak říká chrochtá blahem. Nekuřácký zákon "zabil" moje známé, kteří teď sedí doma. Prázdná hospoda. Pusto. Ideální místo pro chrochtající blahem blázny typu Vlasatik.

9 0
možnosti
PV

Sedi doma, s prazdnym pohledem cumi do steny, nevi co maji delat, byli nauceni po praci sedet u piva a kourit, ted se kourit v hospode nesmi, takze nesmi do hospody a musi sedet doma - programatori tomu rikaji deadlock ;-)

0 2
možnosti
Foto

Souhlasím s vámi do puntíku, až na poslední bod. Lidi si zvyknou. Hospody tu byly dřív, než kouření. Lidi tuhle formu socializace prostě potřebujou.

1 5
možnosti
RA

Lidi kouřej už od vynálezu ohně..

2 0
možnosti

A68n30n44a 30Č30e44r33n83á

7. 9. 2017 23:39

Nejhorší na protikuřáckém zákoně je, že nikde nefunguje. Píše se jenom o hospodách, ale ne o tom, že starší a méně pohybliví lidé tím zákonem byli vyčleněni ze společnosti a osaměle kouří s lahváčem doma před TV.

Takže mi není nic platný, že nekouřím, stejně se nemám za kým jít pobavit.

11 0
možnosti
PB

Dobrý postřeh. Já mám tu zkušenost, že nekuřáci, kterým vadil kouř ve společnosti, chodili s tou partou (kuřáků) právě proto, že v nekuřácké restauraci by seděli sami. Jedná se tedy spíše o zákon ze závisti.

6 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS