Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Bydlíme ve svém, takže nemám úplně přehled, ale schválně jsem se podívala na cenu nájmů v Praze a připadá mi smysluplnější platit ve stejné výši hypotéku než nájem.

1 0
možnosti
MK

Já jsem Petře ani nepochopil ty kritiky rozhodnutí ČNB, zvláště, když je ještě v živé paměti, k čemu vedly hypoteční úvěry v USA.

Sám mám hypotéku, ale vzali jsme si jen 800 tisíc. V té době jsem měl příjem kolem 21 tisíc čistého a žena, která pracuje u Diakonie 12 tisíc. Počítali jsme s tím, že kdyby se něco stalo, abychom mohli tu hypotéku splácet. Takže platíme hypotéku 3890 korun, plus energie kolem 4 tisíc korun. Zbytek do hodnoty koupeného domu jsme řešili z úspor a letos dodělávám sokl kolem domu. Ale mám jistotu, že jsme nešel na krev a i když půjdu dolů ze svých příjmů, dnes 32 tisíc čistého, tak pořád budu schopen platit.

2 0
možnosti
PB

Je to tak. Místo aby lidi řešili technické nedostatky, jako já v blogu, tak celkově nadávají na ČNB za to, že chce lépe ověřovat žadatele o milionové půjčky. Je zajímavé, že u desetitisíce u nebankovní půjčky zase řvou, že jsou lidé málo prověřovaní.

1 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik