Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

33 diskuzních příspěvků u článku ze včerejška svědčí o "ohromném zájmu", kterému se toto téma těší.

Mnoho štěstí s výběrem témat, autore. Myslím, že obecně moc šťastnou ruku nemáte, hlavně při fantazírování a komunistické poště. Ale i tehdy byla reakce silnější, než na toto "ideologicky správné dílo".

1 0
možnosti
PB

P96e85t20r 60B84u37r54i72a44n

16. 7. 2018 11:39

Pokud můj článek vytočil do nepříčetnosti byť jediného funkcionáře rudého aparátu který dělal bachaře účastníkům zahraničních zájezdů, potom to mělo smysl.

1 1
možnosti
Foto

Vyjel jsem dnes brzy ráno, zavezl ženu do práce, nakoupil ponraviny a celou cestu přemýšlel, proč autor píše takovéto ptákoviny. Buď aby vytočil pamětníky nebo aby "poučil nepamětníky"? Fakt nevím.

Připadá mi to jako líčení "nešťastného manželství rodičů", přičemž dvacet let jejich soužití líčí nejmladší dcera, která se narodila pár let před rozvodem a může si pamatovat tak jedině VKH.

Stejně jako autor. Ten také nic nepamatuje a proto fabuluje. Ano, v jednom jediném má 100% pravdu. Republika byla zašpérovaná velmi dokonale. Ale možností cestovat bylo víc, než připouští.

Technika článku je zcela jasná. Vezmu jeden extrém, třeba frontu na cokoli, a zevšeobecním to. Já běžně nakupoval a kromě normálních krátkých front na košík nebo u kasy (v roce 1980 jsem ve Francii zažil delší) si žádné nepamatuji.

Ale, což? Máme PC, máme připojení k Internetu a tak něco napíšeme, abychom ty dědky, co si to pamatují a ve své většině podporují Zemana a Babiše trochu vytočili.

Ano, povedlo se. Kdybych za volantem mohl, tak si po přečtení tohoto článku neustále ťukám do hlavy. Což ale ani u klávesnice dost dobře nejde, jinak bych si tam z toho čtení do hlavy vykloval díru.

2 0
možnosti
LB

Na psaní ptákovin a vyložených lží (viz restituce K. Schwarzenberga) tu máte copyright především vy.

3 1
možnosti
Foto

K98a74r44e33l 39M12á59d38l11e

15. 7. 2018 19:31

Co jsem četl o tom táboře, tak ten program vycházel z poměrů v padesátých letech. Kdo si pamatuje jen normalizaci, tomu to připadá silně přehnané.

Tím nechci říct, že normalizace byla procházka růžovým sadem, kde všechno fungovalo. Ta pravda je někde uprostřed. Samozřejmě můžou být i různé osobní zkušenosti, třeba já jsem nezažil, že by mě někdy někdo nutil jít do prvomájového průvodu. Když chtěl někdo být dobře zapsán u vrchnosti, tak šel, ale žádné nucení nebylo.

Všudypřítomná hesla nikdo ani nevnímal, to byla prostě kulisa, u které se text jen lehce přehlédl a hned zapomenul. A na bilboardech hesla nebyla, protože tenkrát ještě nebyly bilboardy.

Nevím obecně, jak to bylo v průměru s nucením na akci Z při stavbě obecního konzumu, mám jen jednu konkrétní zkušenost z chalupy. Ač lufťák, odpracoval jsem tam asi tři nebo čtyři směny. Chodilo se naprosto dobrovolně, protože to byla jedna z příležitostí, jak utužit sousedské vztahy a potvrdit je pár basami piva a lahvemi rumu. Proto taky v průběhu směny tempo uvadalo a stavba se protahovala.

2 0
možnosti
PB

P18e70t37r 76B23u45r27i59a30n

15. 7. 2018 19:59

Billboardy jsem použil aby mladí pochopili o co šlo, a u nás si opravdu ve škole vytahovala soužkačitelka žáky na stupínek a museli vysvětlit přede všemi, proč nebyli v průvodu na 1.máje. Spíše se ovšem jednalo o psychické lynčování. Všudypřítomná hesla byla pro připomenutí, že komunisté jsou pevně u moci a my ostatní jen lejna v trávě. Pokud to někdo nevnímal jeho věc, mně ale ta rudá arogance vadila.

4 0
možnosti
NS

Karma. Ale rozesmutnil jste mě. Tak něco pro zlepšení nálady:

https://www.youtube.com/watch?v=SObrK0DIuhU

1 1
možnosti
PB

P22e91t84r 26B54u12r90i53a21n

15. 7. 2018 19:55

Jo to znám, to je dobrý...;-D

0 1
možnosti
LH

Popis frontoveho bojovníka v dětství a zážitky s rustinarkou kolik Vám bylo let? :-)))

1 1
možnosti
PB

P47e53t11r 19B59u51r54i70a24n

15. 7. 2018 19:09

Vám tlusté fronty na cokoliv za socíku připadnou jako extrémní tvrzení? Tak stejně jako i popis fanatické komunistky? A kolik je let vám, pane přemoudřelý?

Na, tady máte ty neexistující fronty na všechno:

https://www.youtube.com/watch?v=tbCgzZ3dodY

https://www.youtube.com/watch?v=qDF8TdqrsX8

https://www.youtube.com/watch?v=OyvJ3CaY3Yc

https://www.youtube.com/watch?v=Lc06d-zCf-4

https://www.youtube.com/watch?v=T1bUFkqqqrM&list=PLbk-GEw6tTz-9sBRD105lW4xJnfKAtOVd

https://www.youtube.com/watch?v=7c_Y5AX3PYM

https://www.youtube.com/watch?v=mTuXza5DeUI

a další desítky k dispozici :-P

0 1
možnosti
LH

Píšete stejně extrémně jako druhá strana... Frknete tam ještě barikády..... A je to jak vyšité :-))

1 3
možnosti
PB

P80e59t42r 43B76u87r73i10a20n

15. 7. 2018 18:46

Popište ten údajný extrém, ať se chytnu za nos.

3 1
možnosti
Foto

Tak nevím, jestli se u Vašeho blogu mám smát nebo brečet.

Každopádně hodně dobré a karmuji.

9 1
možnosti
Foto

I65v78a27n 88M63a49r76e68k

15. 7. 2018 17:52

. . . . To pozvání na hamburger, to mě fakt dostalo. ;-(

0 0
možnosti
Foto

To jsem přehlédl? Dokonce karbanátek? To zírám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik