Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nemusíme se pohybovat jen v českých luzích a hájích. Nejmocnější muž této planety něco plácl v Helsinkách a pak zcela bezostyšně tvrdil, že se přeřekl, že mu jen vypadl zápor "Ne". Že tato kosmetická úprava nezapadá do celkového kontextu jeho výroku, je mu úplně jedno. :-)

1 0
možnosti
PB

P59e33t50r 48B71u33r49i34a97n

19. 7. 2018 17:25

Je to tak. Místo toho, aby si vymyslel alespoň inteligentnější: na základě nových poznatků musím své tvrzení opravit...

0 0
možnosti
JB

J97a21n 46B83u75r35i81a25n

19. 7. 2018 13:21

Díky moc - čtení zaujmulo i pobavilo.

Karma pro Vás, jmenovče.

0 0
možnosti
DV

D25a66v86i47d 45V26l32k

19. 7. 2018 12:25

karma rozhodněR^

0 0
možnosti
KT

Lhát se nemá, ale na inteligentní lež musíte mít mezi ušima, alespoň jednu malou šedou buňku, což většina politiků postrádá. Nicméně pokud vám příjemce může být ukraden, jak správně píšete v závěru, pak ani kdyby tam náhodou byla, není potřeba ji použít.

2 0
možnosti
LH

Pane autore, zapoměl jste tu neslavnější výmluvu proč jistá paní dostala půlmilionovou odměnu."Dřela jako kůň.",ale zapomněl dodat, že to bylo na zádech.A nebo nevlhla a nemazala proto to dřelo?Kdo ví?

0 0
možnosti
PB

Nezapomněl a výrok pana Nečase: Ona dře po nocích jako kůň, nebyla výmluvy, nýbrž holá pravda.

1 0
možnosti
Foto

I84v46a49n 94M85a47r96e57k

18. 7. 2018 21:34

Rotmistr ČSLA byl naprostý diletant. Já jsem v r.1969 vykonával ZVS v Topolčanech na Slovensku, chtěl jsem být přes vánoce se svou milou Nastartoval jsem v Topolčanech lokomotivu a za dvě hodiny jsem byl u ní ve 100km. vzdáleném domově. Po čtrnácti dnech jsem se vrátil i s lokomotivou zpět do Topolčan a po pár měsících jsem jako "Vzorný vojín" odešel do civilu.Tento příběh na rozdíl od vašeho je pravdivý a stal se jen mně. R^

0 0
možnosti
PB

A proč si myslíte, že můj příběh není pravdivý? Protože v něm nefiguruje lokomotiva?

0 0
možnosti
PK

..tak to bych nevěřil, že mu to projde...

0 0
možnosti
Foto

Jedna věc je, něčemu takovému věřit a něco jiného je prokázat, že je to výmysl.

Asi náčelníkovi došlo, že by sice mohl dotyčného pěkně podusit, ale s velkým rozruchem, který by upoutal pozornost nadřízených na jeho útvar - jak je možné, že se tam něco takového stalo? A o takovou pozornost nikdy nikdo nestál a nestojí ani dnes.

4 0
možnosti
Foto

;-D Rotmistr8-o A to jako furtˇák, či ,,jenom" základˇák, co ,,zadýzloval"? Ale to nic, pohádkáři byli, sou a budou vječný. A nejenom v politice,že;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik