Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky tanci jsem v životě potkal homosexuálů mnohem víc, než kdybych dělal třeba box. Není pravda, že tanec rád dělá z kluků homosexuály, ale homosexuálové rádi dělají tanec. Na vojně v Armádním uměleckém souboru jsem byl dokonce velitelem ložnice baleťáků. Byly tam homosexuálů plné postele. Ne, opravdu jsem se nebál ve sprše ohnout pro mýdlo ani v noci v klidu usnout. Věděli, že jsem heterosexuál a nic by si nedovolili. Vlastně mi na nich vadilo jen to, že byli občas hysteričtí úplně navlas stejně jako ženy (některé). Jenže hysterie mi vadí všeobecně. A právě ta hysterie mi vadí i na některých jejich akcích. A také jsem alergický na všechny požadavky (také nejen u LGBTQ+) na úctu, respekt až obdiv. Kdepak, respekt se získává úplně jinak než výzvou nebo příkazem. A tak ho u mě někteří homosexuálové mají, třeba někteří slavní choreografové, a jiní, protože jsou pitomci, nemají. A nikdy mít nebudou. A transparentem si ho na mě rozhodně nevydupou. Zrovna tak jako nepřestanu říkat vtipy o teplouších nebo si je občas (laskavě) dobírat. S politickou korektností ať to na mě nikdo nezkouší. Ostatně, nejlepší vtipy o Židech mi stejně vždycky vyprávěli Židé. Proto jsem se pobavil a souhlasím s tímto blogem. Zvlášť taková zednická partička v barevných parukách. Kdyby to ale byli pracanti, ať přijdou třeba ve skafandrech. U dobrých řemeslníků na pracovní oděv nehledím, je jich sakra málo. Ale kdyby to byli nefachčenkové a jejich práce byla jen čtyřprocentní a ještě by manželce v koupelně vyplácali pudřenku, hnal bych ty Lemplovský Gaunery Bičem Trapem Qýchodu+;-D

5 0
možnosti

P45e58t16r 74B50u61r76i40a37n

13. 8. 2018 19:21

Děkuji za obsáhlý a výstižný komentář. A teď mi prozraďte, pane Prouzo, jak jste můj článek objevil, když není na hlavní stránce? Docela mě totiž potěšilo, že i když byl stažen, čtenost stále stoupala.

0 0
možnosti

Salámovou metodou se dá dosáhnout skoro všeho. Pořád to ale budou "hašašírové". Doufám, že LGBT +Q; LPG; NGC (ironie) - či jinak nazývaní lidé budou ve zdravé společnosti stále menšinou

2 0
možnosti

J11a12n 70B20u59r42d69a

12. 8. 2018 16:51

No máte to ale v životě těžký.

0 0
možnosti

P90e90t58r 88B25u14r31i43a85n

12. 8. 2018 18:07

Ale vůbec to nemám těžké. Naopak, jsem spokojenej jako želva.

2 0
možnosti

J22a63n 69R82á58ž

12. 8. 2018 16:50

Mne velmi pobavil, ale jsem z toho smutný, názor jednoho LGBT aktivisty, že ten kdo si homosexuálů nevšímá a je mu naprosto jedno, kdo jakou sexuální orientaci má, je člověk veskrze špatný, neb je zavřený ve své ulitě a nevnímá celospolečnský problém, který soužití majoritní a mnoritní části společnosti vyvolává.

Z toho dovozuji, že ten , kdo soužití homosexuálů a heterosexuálů jako problematické nevnímá, je neuvědomělý zpátečnický a nemoderní občan, který se brání progresivní myšlence problémy v soužití vyvolávat, a proto musí být veřejně pranýřován.

1 0
možnosti

J10a67n 30B17u54r55d48a

12. 8. 2018 17:00

U barvy pleti se tomuto přístupu říká "colorblind racism." Je okolo toho už déle akademická debata a rozhodně je to zajímavý náhled na problém.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS