Diskuse

Noční vlci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Zajímavá telepatie. Už dnes ráno jsem si představoval, jak se k památníku plíží v přestrojení, že by třeba za sultána? :-P

3 0
možnosti
RB

Zajímavá shoda. Už dnes ráno jsem si představoval, jak se k památníku plíží pokud možno v přestrojení, že by třeba za sultána?

0 0
možnosti
SN

:-)......Já si Vás dovolím, pane autore, trochu poopravit. Babiš odjížděl za synem do Švýcarka a Okamura se právě vrátil z jakéhosi zasedání V 4 z Bulharska! A házení položených věnců do koš? To byl zřejmě pro lidi vašeho ražení za přítomnosti kamer a hned rozhovoru s těmi zloději, čin hodný ocenění. Gratuluji Vám! !!!!!!

2 0
možnosti
PB

P97e46t18r 60B56u78r41i95a89n

17. 11. 2018 16:06

Ano, máte pravdu. Tyhle výmluvy opravdu oba politici svým jednoduchým voličům nabulíkovali.

3 0
možnosti
VV

Sorry,

zrejme omylem jsem to precet a asi to nebylo mysleno lidem jako jsem ja. Nepochopil jsem.

0 0
možnosti
PB

P55e37t86r 57B62u51r91i93a51n

17. 11. 2018 15:35

Ano, zřejmě...

1 0
možnosti
Foto

Karma, Petře, co mě ale těší, jak se musí v Babišovi pěnit krev.

5 1
možnosti
Foto

zloději a prostitutky a politici-že by taková naše novodobá varianta na církevní koncept trojjedinosti?8-oR^karma

Ještě mě napadl titul Zapletalovy knížky Půlnoční pěšci;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik