Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já na to taky zíral. Ale podrobnosti jsem nestudoval, protože si myslím, že je to nějaký omyl. Asi bohužel není. Ode mě karma.

5 0
možnosti
Foto

Vidíte, já to mám naopak. Děje se takových nesmyslností, že už bych uvěřila i na příspěvek na bydlení pro Marťany. Bez mrknutí oka.

1 2
možnosti

Autor uhodil hřebík na hlavičku...i sliby mají svoji hranici. Místo aby se zaměřili na zvýšení moci a blahobytu státu, vymýšlejí ptákoviny. Čí jsou to viny? Jejich vychovatelé pochybili, zapomněli, že již M.Gándhí měl ve svých sedmi bodech lidských nectností jednu zásadní: "Vzdělání bez charakteru"!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS