Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Úředníci taky nepracují o víkendech a svátcích. Přitom pro občana je mnohem důležitější návštěva úřadu, než obchodu, který jede až na dvě nebo tři směny.

0 0
možnosti
Foto

No a co? Úřady jsou státní, je tedy v pravomoci státu rozhodovat si o svých „podnicích“. Markety oproti tomu státu nepatří a stát tedy rozhoduje o cizím; mícháte jablka a hrušky. Je opravdu nutné, aby stát takto reguloval soukromý prostor?

1 0
možnosti
Foto

R^ Vynikající souhrnR^

Jen malá technická: jde o prodej v supermarketech, nikliv prodej supermarketů (tedy nemovitostí) - viz Váš perex.... také to není "vládní zákaz", ale opatření uzákoněné parlamentem, které tehdy prosadila KDU-ČSL (ta dnes ani ve vládě není)

0 0
možnosti

P45e35t55r 59B63u75r31i79a70n

29. 10. 2019 12:42

Díky za technické poznámky. Nicméně vládní zákaz to podle mě je, protože s tím přišly vládní strany a díky většině to prošlo parlamentem.

0 0
možnosti
Foto

Zakazovat nakupovani je drzost kterou popsat nejde. jak si tihle dobrocinitele dovoluji zasahovat to lidskych zivotu je mi dost nejasne. Jeden chce utracet, nechte jej utracet. Prodavacka si praci vybrala a pokud v ni chce byt, pocita s tim, nebo je ji to receno pri nastupu, ze bude pracovat soboty, nedele a svatky. Zapadni staty si mohou se svymi zakony vytrit, vite co. my jse vlastne po nich opicime. Teda, ne my, ti "vyvoleni a povolani"

5 1
možnosti
Foto

Excelentní, pane! R^

Jsou to téměř 3 roky, co jsem zde plival do tváře zákonodárcům, kteří vědí, co je pro mě dobré, a prosadí to proti mé vůli, i kdyby mě to mělo zabít:

https://pechar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=576043

Ano, prodloužený víkend (konec mé dovolené) jsem si náramně užil, ale mé díky nesměřují k těm moudrým, kteří zakazují; to volno bych v práci dostal tak jako tak, kdybych si o ně řekl. Je řada kolegů/kolegyň, kteří rádi za příplatek přijdou místo mě.

A jsou jiné dny, kdy bych rád za příplatek pracoval naopak já, jenže ti moudří mi to zakazují. Okrádají mě, aniž by tím něco získali. Proč? Protože mohou a chtějí. Udělají si čárku za to, jak na mě myslí.

Chceme je my? Jenže koho volit, že...

MFP, prodavač v Penny.

4 2
možnosti

P13e51t28r 79B48u64r83i32a62n

29. 10. 2019 0:09

...to volno bych v práci dostal tak jako tak, kdybych si o ně řekl. Je řada kolegů/kolegyň, kteří rádi za příplatek přijdou místo mě.

Ano, přesně tohle si myslím taky. Dělal jsem v nepřetržitém provozu. Byli tam tací, kteří nechtěli sloužit víkendy, kvůli rodině, a nabízeli je výměnou těm, kteří se o ně naopak rvali. A všichni jsme se domluvili.

2 0
možnosti
Foto

R57o55m26a12n 30K54o11z84e45l

28. 10. 2019 22:37

Se zákonem také nesouhlasím, pubertálním dětem je snad jedno, zda jsou nebo nejsou rodiče doma, u mne to tak bylo - od 11 let kolo, kamarádi, hry a co rodiče, mne nezajímalo. Často někdo argumentuje, že je to běžné v západních zemích - ve všech zemích to není, a v těch, kde to je, tak je spíše tendence k uvolnění a západ už své kouzlo, v mnoha věcech budu rád, když se podle západních zemí řídit nebudeme, třeba v souvislosti s úprchlickou krizí.

4 0
možnosti

P85e98t68r 96B52u65r63i80a59n

28. 10. 2019 22:47

jj...souhlas.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS