Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Inu, je. Ale, kdybych měl vycházet z toho, co je leckde prezentováno, a nejen na těchto stránkách, skoro bych mohl dojít k závěru, že přibylo lidí postižených tzv. mongolizmem. Což je postižení, za které sice takto skutečně postižení pochopitelně nemohou, ale jaksi se až masově šíří;-)

3 0
možnosti

P33e86t27r 58B33u16r40i41a74n

10. 1. 2020 10:12

Dík za přečtení :-)

0 0
možnosti

Já to fakt přečetl! :) A dočetl jsem se toto - výběr:

------------------------------------------------------------------------

Mongolové, ruskojazyční stachanovci, Helena Válková, schopnost se dorozumět rukama, bezdomovci, Babiš, Německý autoklub ADAC, chlupatých rukou do klubka mužů, Milionu Chvilek, erotické masáži, zničené auto, Čapího hnízda, zdviženou levačkou, prokurátorem Urválkem, Popletové z autoklubu, členy KSČ a StB, zmocněnkyni pro lidská práva, Mynářova prověrka, Zeman, zákeřný chvilkař.

------------------

Tak tomu říkám článek jak od "Čapka." Jak je tam Babiš a Zeman, tak k tomu určitě bude mít co říci můj přítel Miroslav Buček a jsem zvědavý, co na to řekne můj velký obdivovatel, spisovatel, bloger a humorista - MUDr. Vodvářka.

Děkuji za článek, početl jsem si!

:-)

1 4
možnosti

P29e49t70r 88B21u93r22i21a70n

10. 1. 2020 10:11

Víte kdo je to kritik, pane Ličko? To je člověk, který nikdy nic sám nestvořil, ale moc by chtěl a tak má z toho mindrák.:-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik