Dostal jsem ban

29. 12. 2019 17:33:05
Nic tak světoborného, to se stává. Někdy vám to prostě ujede. Máš se chovat slušně, řeknou si mnozí, příště se polepši. Jenže problém je v tom, že já nevím v čem se mám polepšit, protože vůbec netuším, za co jsem ho dostal.

Ban jsem dostal okamžitě na diskuzi pod článkem Idnes o tom, že se prezident Zeman rozhoduje jet do Moskvy a vyčinit tam Putinovi za ruské ofic názory na okupaci v 68.roce. Do diskuze jsem napsal tento vtípek k pobavení:

Putin: Vy tam vzadu za tím samovarem...no vy, soudruhu Zemane, vy jste mi prý chtěl něco říct?

Zeman: Ano, jenom to, že jen idiot nemění své názory, soudruhu velkomožný.

Putin: No proto. Takže všude je to stejný.

Důvod smazání: neslušné, vulgární.

Sami můžete odhadovat, v čem je vtípek neslušný či dokonce vulgární. Já o tom přemýšlel čtyři dny a na nic kloudného jsem nepřišel. Že by to byl onen nepersonifikovaný idiot? Tak jednak je to samotná citace už zmiňovaného prezidenta Zemana, a jednak letmým zadáním do vyhledávače - Idnes, idiot, vám vyjede několik stránek odkazů na toto slůvko použité na tomto konkrétním serveru a to i v diskuzích. Nejpikantnější je potom tři měsíce starý článek s názvem:RECENZE: Ty idiote aneb víte, kdo je to vlastně panenka skákavá?, kde se konkrétně praví, že: ...říct, že jste idioti. Není to až taková urážka, protože idiot je vlastně sportovní amatér.

https://www.idnes.cz/kultura/literatura/milan-slezak-achillova-pata-a-jine-patalie.A190918_150047_literatura_ts

Anebo že by to bylo oním soudruhem? Zadáním obdobného dotazu do vyhledávače jsem se dobral obdobného výsledku, z něhož favoritem se stal: „Vážený soudruhu předsedo, vážené soudružky, vážení soudruzi, dovolte mi, abych vás pozdravil tímto starým sociálně demokratickým pozdravem,“ uvedl prezident Miloš Zeman.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/milos-zeman-sjezd-kscm-projev.A180421_140049_domaci_PAS

Tak že by onou vulgaritou byla jména obou státníků? Anebo slůvko samovar? No to snad ne!

Možná slůvka filtruje starý dobrý automat, ale to by se pak v diskuzích nesměla objevit řada názvů literárních děl a filmů, neřkuli dokumenty z doby před sametem. Takže bdělý admin. Ale podle jakého mustru rozhoduje? Možná pomůže nápověda Přečtěte si deset hlavních důvodů, proč mažeme příspěvky, která se vám objevuje u smazaných výtvorů. Prosím vás, nečtěte ji. Je to zbytečné. Je to tak rozevláté a všeobjímající zdůvodnění, že se dá napasovat na 90% toho, co na diskuzi napíšete. Trochu mi to připomnělo šťáru StBáků u mě na svobce za komunistů. Soudruzi mi v horlivosti nenávratně zabavili nejen veškeré materiály a nahrávky Kryla, ale přibalili i kazetu s Pražským výběrem. Na mou nesmělou poznámku, že ten není zakázaný, mi soudruh důstojník s úsměvem odvětil: "ale brzy bude, tak abychom tu nemuseli jezdit každej tejden!" Což jsem musel uznat jako logické vysvětlení. Tím nikoho, panebože, nesrovnávám s StB, aby bylo jasno. To byl zase jen vtípek.

Dostal jsem neofic šeptandu od kolegy blogera, že prý se automaticky banuje za soudruha. Redakce to nemá ráda, berete to jako urážku a tak to rovnou penalizuje i s drzounem za klávesnicí. Nevím co je na tom pravdy. Nicméně vím, že se nesmí psát, že onen a ten politik krade. To mám oficiálně. Dokud za to ona veřejně činná osoba nebyla odsouzená, tak ne, nesmí. Admini se tak prý dohodli, aby měli společný postup. To je sice hezké, ale nebylo by spíše ku prospěchu věci vyvěsit v pravidlech i jakýsi index zakázaných slov a spojení? Najdu vám desítky článků Idnes, kde jsou pojednání o nebankovních poskytovatelích půjček prošpikovaná slůvkem lichváři a stejný počet těch, které o pronajímatelích ubytování mluví jako o obchodnících s chudobou, v lepším případě jako o spekulantech s bydlením. Tak jak mám ksakru vědět, že napsat, že onen politik je zloděj, či lhář, je ode dneška za ban? Opsat slůvko ze samotného článku Idnes, nebo, chraň Bůh, použít oficiální slovník našich politických představitelů, je pro diskutéra podobný adrenalin, jako uvařit si smaženici z hub, které vypadají podobně jako muchomůrka růžovka. Taky se ráno můžete probudit úplně mrtví.

Ne, v tomhle není hořkost, zášť či nějaká pochybná pomsta. A rozhodně zde neobhajuji příspěvky opravdu sprosté, či nemístně napadající, kterých se já sám, pohříchu a alkoholu, taky někdy dopustím. Ale opravdu bych chtěl napříště znát jasná a trochu pevnější pravidla naší moštárny. Protože ban nejenže ponižuje a bolí, ale i nabobtnává (doba blokace se zvyšuje). A tak jako u nefér sportu i zde se historie nebude ptát jakým způsobem kdo prohrál, ale co je za výsledek napsaný v tabulce. Pikantní třeba bylo, když mi byl dán ban na 12 hodin za dobře míněný příspěvek a po mé intervenci mi byl po 11hod. a 50 minutách uznán jako nezávadný a vrácen zpět do vlákna v původním čase. Napsat tady jakou to má cenu, dostal bych banána znova. A že to byla diskuze pod mým čerstvým blogem, kde jsem tím pádem přestal diskutovat a zabil ji, tak to už je na ulevení si na úrovni roztrhání celého rodného listu.

Jiným mým uznaným a vráceným neoprávněně smazaným příspěvkem byla poznámka k francouzskému prezidentovi Macronovi a jeho poučování V4 o slušném chování:Macron nás tady poučuje, a lůza mu zatím doma demoluje Paříž (žluté vesty, pozn.). Důvodem smazání bylo slůvko lůza. A příště bude na indexu co, lůzr, všivák, špindíra, nebo rovnou socka? Vetešník, krumpáč, houmlesák, chátra? Pako a kravka už tam je. Zde můj jiný smazaný příspěvek:

-pokud jsou opravdu taková paka, tak tam nejedu (Švédsko, pozn.)

-proti čemu ta kravka Greta vlastně prudí, ví to někdo?

Ovšem jasným vítězem v soutěži liter harakiri je zkratka tvl. Napsal jsem ji jako výraz ohromení pod jednu překvapivou informaci a přidal palec nahoru a vyřehtaného smajlíka. Že to bylo vulgární jsem se dozvěděl záhy. Na mé škemrání u adminů, že to není žádná sprostota, mi bylo odpovězeno, že jako slůvko sice ne, ale každý ví, co ta zkratka znamená. Zamítnuto. A nemusím snad ani dodávat, že od té doby jsem tvl. potkal na diskuzích snad už stokrát.

Myslím si, že naše slepičí diskuze nikdy nevstoupí do klenotnice české literatury pro poučení generací budoucích, tak nač ta akademičnost? Proč tolik oficialit, když prosté "tý brďo, to je fakticky hustej nářez" vydá za celý odstavec vysvětlování. Takže co, dohodnem se nějak, nebo si naservírujeme znovu onu smaženici z růžovek?

Autor: Petr Burian | neděle 29.12.2019 17:33 | karma článku: 34.91 | přečteno: 1626x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Politika

Jiří Žamboch

Prokazatelně lživý titulek o spotřebitelské náladě:

Titulek Seznam Zprávy: "Blbá nálada ustupuje, Češi se cítí ekonomicky nejlépe za tři a půl roku" znamená, že autor neumí napočítat do tří (let). Důkazem jeho lživosti jsou přitom informace přímo z článku.

29.3.2024 v 9:14 | Karma článku: 26.33 | Přečteno: 383 | Diskuse

Michal Sabó

Nechte nám Mrazíka! Proč Češi stále milují Rusko a staré časy?

Česká veřejnost je rozdělena na dvě poloviny. Jedna podporuje Ukrajinu, druhá si stojí za Ruskem. Co vede lidi k hájení tyranie?

29.3.2024 v 6:45 | Karma článku: 24.27 | Přečteno: 1046 | Diskuse

Jiří Žamboch

Putinovo dnešní vojenské srovnání NATO a Ruska záměrně kulhá.Situace Ruska je o dost lepší

Dnešní srovnání NATO Putinem dalším chytrým Putinovým tahem.Prohlášení "Rusko vydává desetkrát méně na obranu než Spojené státy, tak je ruský útok na NATO nesmyslný." má ukolébat veřejnost evropských členů NATO.Je to však jinak.

28.3.2024 v 20:10 | Karma článku: 15.68 | Přečteno: 429 | Diskuse

Jan Pavelec

ČR má se svým upoceným pojetím liberalismu 200 let zpoždění.

Podle Listiny základních práv a svobod se Česká republika nesmí vázat na jakoukoliv výlučnou ideologii či náboženské vyznání, a podle Ústavy má být státem sociálním, nikoliv (neo)liberálním.

28.3.2024 v 15:50 | Karma článku: 15.00 | Přečteno: 255 | Diskuse

Jan Bartoň

Přichází nový věk – volíme mezi tragédií a realismem

Pan Václav Vlk starší uveřejnil skvělý komentář k současné mezinárodní situaci pod titulkem Přichází nový věk tragédie. Abychom předešli tragédii, musíme zvolit realismus.

28.3.2024 v 10:00 | Karma článku: 29.96 | Přečteno: 676 | Diskuse
Počet článků 294 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1815

Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...