Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co si ti šťastlivci, kteří ten majlant v celkovém objemu 3,5 mld. měli, mohli za něj koupit, když bylo všechno na lístky, respetive na fronty?

1 3
možnosti
DP

No mohli to udelat tak, jak se to delalo i drive, treba si na skrin do bytu rok pockat a nebo dat vedoucimu obchodu podstatne vsimne.

1 0
možnosti
VV

I mne soudruzi tenkrat okradli. Setril jsem si na polarkovy dort a uz jen desetikoruna mi chybela.

Tak jsem se aspon nechal sice zbytecne, ale za 100 Kcs ostrihat.

A to s vojaky netancim ve filmu Cerni Baroni je nesmysl. To vzniklo az po tom, co hrdinni pohranicnici se samopaly rozhaneli tu demonstraci v Plzni.

2 1
možnosti
Foto

Karma. Některé detaily jsem neznal. Lidé přišli o peníze (svojí hloupostí) i při odluce od slovenské měny.

2 0
možnosti
PB

Děkuji za karmu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik