Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale co se týká aut, skutečně to pomalu přechází do absurdna. Je totiž otázka, jestl ije udržitelné, aby všichni jezdili auty a pokud možno ještě aby byl v autě jen jeden člověk.

Stačí když se dneska podíváte před vrátnici sebehůř platící montovny, pěšky do práce chodí jen pár lidí z nejbližšího okolí. Troška jich jezdí na kole, pár jich jezdí autobusy. A všichni ostatní včetně těch s prakticky minimálními platy jezdí auty.

Pak se máme divit, že je u nás tolik zadlužených rodin, když kromě pár lidí, co skutečně šetří a kromě pár lidí, co to mají do práce méně než 500 metrů chůze, prakticky všichni ostatní jezdí do práce auty.

0 0
možnosti
Foto

R59o14m82a47n 31K61o16z82e90l

10. 11. 2018 17:18

Je relativně levný benzín, vždyť v roce 2000 stál benzín stejně jako dnes, a v letech 2005 - 2006 byl dokonce dražší.

0 0
možnosti

Jestli to s těmi vrabci a Mao Ce Tungem nebude spíš nějaká tradovaná urban legend. Vrabci se totiž živí převážně rostlinnou potravou, městští vrabci potom ještě odpadky. Hmyz loví velmi málo, takže se nedá čekat, že by jejich hubením se na polích přemnožovali hmyzí škůdci.

Ono totiž Mao Ce Tung v té době téměř současně udělal spousty bot, takže onen hladomor mohl být z mnoha příčin.

0 0
možnosti

P64e53t66r 39B27u95r72i49a45n

11. 11. 2018 6:44

Věřím, že je to pravda. Tu story jsem četl ve více zdrojích a mezi nimi byl i jeden renomovaný historický časopis.

0 0
možnosti

Jste mimo mísu. Uvědomte si prosím, že "naše" Škodovka je největším exportérem. Proto "naše" ČNB musela věnovat mld Kč do oslabování naší Kč a dnes, kdy je na obzoru pokles výroby automobilů, je potřeba posílit jejich prodej alespoň na našem trhu.

0 0
možnosti
Foto

R31o27m60a57n 55K74o14z67e86l

10. 11. 2018 11:45

Takže má Škodovka fungovat jako hladová zeď, jo?

0 0
možnosti
Foto

Njn, provoz auta je luxus, kdo chce koně, musí mít i na oves. Nechcete platit státu nehorázné spotřební daně, dálniční známky a pod.? Nemusíte, nejezděte autem. Je na každám, aby zvážil, jestli se mu vyplatí vlastnit a živit auto. Bez auta se dá žít, ale já si za ten luxus rád připlatím.

0 2
možnosti

P88e66t47r 78B70u66r51i60a33n

10. 11. 2018 13:01

Ano, z vozu se stane luxus díky nenažrané vládě. A o tom je můj článek. Jenže jsou skupiny lidí, pro které je vlastnictví vozu nutností. Takže nutný luxus, řečeno vaším jazykem. Jinak si myslím, že by to měla být běžná součást života a ne žádný luxus. Nejsme přeci rozvojová země.

3 0
možnosti
Foto

R61o27m18a88n 16K32o42z35e16l

10. 11. 2018 10:40

Doufám, že si sociální demokracie uvědomí, že by toto postihlo hlavně její voliče a že veškeré diskuze o tomto rázně utnou.

0 0
možnosti
Foto

No nevím, zvýšit daně, nebo zavést nové, v tom jsou socani jako ryba ve vodě.:-)

2 0
možnosti
Foto

Karma jako hrom, Petře, takto jedná vláda údajně pravicového ANO. Bude zajímavé, až bude chtít vláda zvýšit průměrné mzdy, abychom se přiblížili vyspělým státům. Zřejmě na to půjde tak, že je více zdaní. ;-);-D

0 0
možnosti

A ty daně z phm, dálniční známku, mýtné atd zavedl kdo? Babiš?

0 1
možnosti

P84e88t20r 10B42u30r81i64a15n

9. 11. 2018 17:27

???? 8-o

Panebože!

4 0
možnosti
Foto

;-) Asi už je nejvyšší čas, aby se zase dělníci spojili s rolníky a udělali nějakou tu revoluci.A ty ouřady abílé límečky zas nahnat do výroby;-D Ovšem, ono dilema, jak udržet trh, který dnes čím dál více diktuje všemi způsoby(!)spotřebu, a nikoli se řídí poptávkou, to je dost problém. Jinak máte pravdu, ale méně než půl. Vše už tu totiž bylo. Vč. pobídek typu šrotovného, ale i fint, kdy nebyl problém udělat si třeba i z ,,poršáka" dodávku sítí za sedadly, a dát si jej i do nákladů a následně i užívat odpisy. Automobilkám zas klesá odbyt, své dělají i cla, atd. A kudy cestička. Tak jako tak je a zase bude na řadě ten ,,obyčejný" občan-uživatel/spotřebitel.

0 0
možnosti

P35e56t71r 63B75u88r25i91a43n

9. 11. 2018 17:10

Šrotovné u nás zavedeno nikdy nebylo. Ač se o něm žvanilo dost, hlavně před volbami.

0 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik