Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42a91r48t59i73n20a 73M63o72u25d65r65á 7770903676899

Njn, to je ten mainstream, co jsem doporučovala panu Trizuljakovi, když měl pochybnosti o výskytu vyznavačů marxismu v EU (viz jeho článek). O znárodňování uvažovali už před několika lety, v souvislosti s masivní migrací. Je to běs. Bohužel politici se zpravidla rekrutují z chudších vrstev, takže ať už se tváří jakkoliv, nakonec vždycky budou tendovat k levici. BUdoucnost vidím černě.

+4/0
26.5.2019 21:09

P42e94t70r 24B80u77r44i14a79n 4851786834178

Viděl jsem živé video, kde italskému hoteliérovi nuceně obsazovali hotel migranty. Záběry jak z přebírání majetku v 50. letech u nás. Byla tam policie, státní úředníci, zástupci neziskovek a banda migrantů. Majitel křičel, pral se, brečel, když mu brali klíče od pokojů a dva ho přitom násilím drželi.

+1/0
27.5.2019 12:44

M90a94r47t55i81n25a 71M92o95u93d26r71á 7570323836929

Otřesné. Úspěšní prostě musejí být "po zásluze" potrestáni. Říkám tomu vzpoura neschopných. Prvotními projevy bývá zešednutí politiky, tedy absence přirozených lídrů, hašteření mezi průměrnými intrikány s ostrými lokty a osobními útoky na zbývající schopné.

0/0
27.5.2019 15:22

P37e49t59r 78B70u56r92i26a56n 4661636184418

Souhlasím.

+1/0
27.5.2019 16:21
Foto

J67a78n72a 28M80a56j52o72v68á 4825732956423

Je to napsané tak přímočaře, že mám až chuť něco vyvracet. Akorát není co, protože prostě zcela souhlasím.

+3/0
26.5.2019 19:47

P20e20t77r 86B40u28r65i42a32n 4921626374498

Díky.

0/0
27.5.2019 12:41

M37i86c16h87a13l 52Š53t21a49j51n52r13t 4734571872597

Podobné úvahy jsou známkou nepochopení, toho, jak společnost funguje. Poptávka po socialismu obecně vychází z kombinace frustrace, vědomí nespravedlivé majetkové nerovnosti a pocitu bezvychodnosti.

Většina jevů, které socialisté využívají ve svoji propagandě, jako vykořisťování, bezohledné korporace a tak, to všechno existuje a je to celkem nepříjemné, odvrácená tvář kapitalismu.

Takže teď je řada tradičních kapitalistickych států trochu v krizi, budoucnost nejistá, ekonomika kolísá, jednoduchý stredostavovsky sen o pohodlném živobytí bez velkých nejistot je často bohužel hůř dosažitelný, než dřív. Současně ale všichni velmi dobře vědí, co všechno by mohli mít, nebo lépe, co mají ti úspěšnější.

Tohle je dobre podhoubí, ze kterého roste poptávka po socialismu. A je jedno, že socialismus byl opakovaně strašný průšvih. Lidi obvykle vidí dokonalost za nejbližším rohem.

+1/0
26.5.2019 17:09
Foto

M27a39r80i91e 39J38a37n82d33o73v11á 8791913395906

No, a jak to, že socialistovi Babišovi to prochází?

+1/−1
26.5.2019 17:30
Foto

J65i40ř77í 13J98i60r28o41u30d92e68k 8616329284684

Protože je kapitalistou;-)

+5/0
26.5.2019 17:40
Foto

M11a46r72i13e 93J64a78n14d75o36v16á 8241573225856

Takže novodobý Engels?:-)

+1/0
26.5.2019 18:32
Foto

R22o43m46a51n 90P83o41b36o94r89s64k16ý 3628335387

Spíš Engeš. Ale on si myslí, že je jako Masaryk.

0/0
26.5.2019 19:10
Foto

J90i63ř79í 39J18i31r75o26u13d83e51k 8816649264854

Ale kdeže. Nevytváří ,,teze", ani nepodporuje jejich ,,zpracovatele". Takže nový kom manifest vskutku nehrozí, jen jím mnozí, a rádi, straší;-)

+2/0
26.5.2019 19:10

M27a81r88t39i18n36a 35M37o37u13d93r83á 7490733126119

Engels nikdy kapitalistou nebyl.

+2/0
26.5.2019 21:12

M98i74c66h15a40l 97Š54t37a43j40n77r30t 4654731122517

Na Babisovi je zajímavé, že ztělesňuje to spatne na kapitalismu, nic moc nebybudoval, zato pochybné akvizice by mu šly, odírá zamestnance a jde mu až příliš o zisk. Ale prostě to umí okecat:-). A socialista to není ani náhodou.

+3/0
26.5.2019 18:52
Foto

M96a85r62i39e 78J34a29n43d17o24v15á 8361173315116

On má největší štěstí v tom svém kukuči, kdy vypadá jako ten nejhodnější, kterému všichni ubližují.:-)

0/−1
26.5.2019 19:41
Foto

R58o97m53a53n 37P37o81b55o48r60s33k64ý 3158845377

Nene, zadívejte se mu někdy do těch očí pořádně. To je čistokrevný zlo.

+1/0
26.5.2019 19:53

S50t73a72n25d58a 29N40o93v85á93k 8479593826384

:-)......Pane Poborský, opravdu je to čiré zlo, ale...že ten stát vede dobře? Nikdy se nám nedařilo lépe a to spoustě lidí, odstavených od korýtka moc vadí!' Myslíte si, že 30 % voličů je padlých na hlavu? ???;-D

0/0
27.5.2019 14:10
Foto

L48e56o82n89t12ý49n47a 19C34h50v27á41t79a77l11o38v60á 1553275586

Co přesně vede dobře? Ministři se střídají jak svatí na orloji, nesmyslně rozhazuje peníze, které nemáme, takže nás zadlužuje. Státním zaměstnancům a důchodcům přidal, ale co z toho, když v důsledku toho zdraží kde co. Takže v čem konkrétně se nám daří lépe než v době před jeho vstupem do politiky?

0/0
27.5.2019 23:46
Foto

R94o73m41a31n 37P63o98b24o25r15s80k54ý 3918525987

To je právě to. Levicoví voliči nikdy nepochopí, že ten, kdo se chová sociálně, je pravice, protože dává jen těm co skutečně nemůžou, a ne těm co jsou líní. Levice je asociální, krade pracovitým, dává líným. Ale i ty v důsledku oholí. Babiš je toho exemplárním příkladem.

+8/−1
26.5.2019 17:40
Foto

M23a23r40i64e 66J94a69n95d70o86v97á 8721233455906

R^

+1/−1
26.5.2019 18:32

P29e15t38r 55B74u49r41i67a83n 4311946554668

R^

0/0
27.5.2019 12:46

P35e37t13r 11B25u21r16i67a64n 4841406604318

Pane Štajnrte, můj článek že právě vychází z pochopení fungování společnosti. Žádná majetková nespravedlnost, či dokonce vykořisťování není, vše je to jen tupá závist po cizím majetku.

Slůvka jako "bezohledné korporace" jsou prázdnými pojmy k vyjádření závisti z úspěchu. Ekonomika kolísá vždy, co je svět světem a žádný kapitalistický stát v krizi není, to je jen zbožné přání levičáků. A je zajímavé, že oni si dětinsky přejí jakoukoliv nestabilitu a neví, že její obětí by byli první oni sami.

Dobře je závist formulovaná ve vaší větě: Současně ale všichni velmi dobře vědí, co všechno by mohli mít, nebo lépe, co mají ti úspěšnější.

Ano, neúspěšní žárlí na majetek a úspěchy úspěšnějších a přestože vědí, že v socialismu by rozhodně nedostali víc, spíše méně, chtějí ho jen proto, aby v tom svrabu byli všichni kolektivně. Odporné smyšlení.

0/0
27.5.2019 13:15

M60i94c39h17a57l 69Š68t49a64j48n86r17t 4304131672567

Jj kolikrát jsem jen tyhle odrhovacky slyšel a četl v různých formách. Žádná sociální nespravedlnost není, to se jen ti neúspěšní málo snaží. Všichni úspěšní svých úspěchů dosáhli pochopitelně naprosto poctivě a když proti tomu něco má je veden podlou závistí. Kapitalismus je naprosto dokonalý a když něco nefunguje mohou za to zlí levičáci. No prostě je celá levice esenciální zlo a každý kdo se k ní hlásí, případně si dovolí něco namítat vůči perlam z ust pravicových myslitelu má jen ti odporné myšlení.

Pokud jsem na něco zapomenul, věřím ze to velmi rychle doplnite.

+1/0
27.5.2019 17:51

P14e36t62r 93B54u83r64i29a42n 4871816844688

Sociální nespravedlnost je. A je to právě to, co popisuji ve svém blogu. Že totiž kdo odvádí společnosti nejvíc, ten nemá nárok ani na na třetinu toho, co ze společnosti saje ten, který odvádí nejméně, nejlépe vůbec nic.

Všichni úspěšní nedosáhli svých úspěchů poctivě, ne nutně, a ani to nikde netvrdím. Ovšem mezi neúspěšnými je lhářů, zlodějů a simulantů podstatně víc.

Kapitalismus není jistě dokonalý, ale nejdokonalejší ze všech dostupných nám známých systémů. Vymýtil hladomory, negramotnost, bezpráví, chudobu a ve většině i války.

Ano, levice je z 60% zlo, závist a mor lidstva.

Vysvětlete mi vámi užitý pojem: nespravedlivé majetkové nerovnosti.

Já si totiž myslím, že majetek patří tomu, kdo si ho zaplatil. A vy?

0/0
27.5.2019 18:51

M68i19c97h47a26l 78Š72t27a29j82n18r47t 4454311682567

Představa, že schopnost lhát a krást člověka nějak předurčuje k neúspěchu nemá moc oporu v realitě. Jen prostě to mezi těmi úspěšnými není vidět, chytrý a schopný člověk lže a krade, jen když je solidní šance, že mu na to nepřijdou a dokáže to pokrýt, takže pak pochopitelně nejde poznat ze je zloděj a lhář. Zatímco neschopa to pokazí a je vidět.

Kapitalismus je samozřejmě skvělý a umožnil nevídaný rozmach a jako ekonomicky system zatím nebyl překonán. Nicméně má své neduhy a ve svoji surové neregulovane formě je zralý tak na občanskou válku. Ale díky tomu že je to svobodný systém tak si vlastně sám tu levici vytvořil a dosáhlo se nějaké rovnováhy. MMCH kapitalismus bylo to, co dostalo válku na opravdu prumysovou úroveň a v podstatě posloužil jako inkubator pro zárodek druhé světové(ale není prvopricinou) tak bych o té jeho mirotvornosti měl trochu pochyby. Jinak pozitivní vliv na gramotnost, životní úroveň a vznik moderních státu taky beru jako přínos.

Majetek v praxi patří tomu, kdo ho dokáže nabýt a udržet. A ty prostředky mohou být různé, některé budou lidé vnímat jako poctivé a hodné následování a některé ne.

+1/0
27.5.2019 21:33

P96e87t57r 21B23u79r29i21a27n 4431776194698

Pane Štajnrte, znáte mentalitu lidí z ubytoven? Tam je ta zlodějina, lhaní a podvody v bahně neúspěchu v přímé přenosu.

Kapitalismus v surové neregulovane formě u nás ve vyspělé společnosti nikde není. Tak možná ještě tak v Číně a Vietnamu. Ale to tam vedou zase levičáci.

0/0
28.5.2019 17:02

M47i47c71h30a33l 84Š74t69a86j46n94r29t 4204821662167

Vidím, že jste se rozhodl oslnit svými bohatymi životními zkušenostmi, no už z toho dočista sedím na zadku. Jinými slovy, to že jste viděl par ubytoven plných socek a loseru fakt není argument použitelný do diskuse o morálce levice a pravice.

To že neregulovany kapitalismus v moderních státech není, je snad nasnadě, ne? A nebyl ani v padesatych až devadesátých letech, kdy se dá říct že vše fungovalo. Je to důkaz, že ten systém má své vady, které je nutné korigovat.

+1/0
28.5.2019 18:09

P96e65t36r 52B15u62r67i70a67n 4351906104378

Reaguji na tohle vaše: Představa, že schopnost lhát a krást člověka nějak předurčuje k neúspěchu nemá moc oporu v realitě.

A vy z toho rázem uděláte levice-pravice. Vidím, že jste se rozhodl pro pózu blahosklonného mentora ze sedadla tenisového rozhodčího, zde: to že jste viděl par ubytoven plných socek a loseru fakt není argument použitelný do diskuse o morálce levice a pravice.

No, pořád lepší, než to vaše původní lkaní o vykořisťovatelích, bezohledných korporacích a nerovnoměrnému rozdělování majetku.

Tak znovu a tím se s vámi asi rozloučím: Všichni úspěšní nedosáhli svých úspěchů poctivě, ne nutně, a ani to nikde netvrdím. Ovšem mezi neúspěšnými je lhářů, zlodějů a simulantů podstatně víc.

A věřte mi, že vím o čem mluvím...a je mi šumák, kde, jak a na čem sedíte.

0/0
28.5.2019 21:43

M10i78c17h51a93l 43Š17t47a59j98n36r49t 4454241302517

Je to celé jen reakce na vaše původní myšlenky z článku. Jako spousta lokálních pravicových myslitelů nedokážete pochopit rozdíl mezi morálkou a schopnostmi. A výsledkem jsou pak agitky o tom, že úspěch je provázáan s lepší morální kvalitou. Nejsem si úplně jistý jestli jsou to od vás jen takové keciky na ubijeni diskusích oponentů, nebo jestli téhle nebetyčne číčovině vskutku věříte.

Úspěch je prostě měřítko součtu schopností, nic víc nic méně. Prolhanost a zlodejna jsou morálně volní vlastnosti, to je jiná kategorie a ta je distribuována rovnoměrně napříč vrstvami.

A myslím ze kulové víte o čem mluvíte. Už jen váš "světácký" postřeh o ubytovnach cosi vypovídá, shodou okolností jsem jich prolezl spoustu a spektrum je od pohodovych míst, kde žijí zcela normální lidé, až po totální dno, takže vyrábět jakousi speciální kategorii "mentalita lidi z ubytoven" je mimo mísu.

+1/0
28.5.2019 22:37

P24e57t52r 75B15u63r74i16a51n 4441566474438

Nikde nepíšu nic o morálce, to píšete vy z toho důvodů, abyste závistivě dehonestoval ty úspěšnější. A najednou mi tady budete křivácky podsouvat, že já mluvím něco o morálce schopných, když já tvrdím opak? Naplňujete bezezbytku pravidlo, že co levičák, to hloupý lhář. Nevím kolik jste prolezl ubytoven, ale s lidmi na ubytovnách pracuji už přes 10 let, takže vím a znám. Celkově na mě působíte, jako vytrvalý žvanil mimo mísu, hlavně že můžete poučovat. O vaši schopnosti argumentace ke konkrétnímu tématu, nebo výroku se vůbec nedá mluvit.

0/−1
29.5.2019 18:52

M30i53c77h33a75l 52Š39t56a68j21n55r27t 4694811442847

No nevím. Máte problémy s tím že někdo interpretuje vaše výroky, leč s tím bez většího důvodu označit někoho za hlupáka, lháře nebo mu vyfabulovat politické názory máte nulový problém. Máte problémy s vytrvalým žvaněním, ale sám se necháte zatáhnout zpátky do vlákna, ze kterého jste ostentativně odcházel a společně se mnou ve vytrvalém žvanění pokračujete. Máte problém s poučováním, ale za účelem poučování máte docela frekventovaný blog.

Trošku doublethink.

0/0
1.6.2019 6:28

P37e57t19r 91B65r13o60d83s57k92ý 5526403725319

...... portál IDnes (včera) s úvahou "Socialismus je opět sexy. Mládež rehabilitovala zestátnění i třídní boj",- mnohé naznačuje! Si nejsu jistej zda sa to dá vopravdu označit za myšlenky moderní levice,- bych to spíš viděl na totál vymetený palice !

+3/0
26.5.2019 16:40
Foto

M49a65r83i71e 16J69a78n79d34o67v13á 8801413225676

No karma, Petře, ale...

nedivte se těm levičákům, když jim v těch jejich hlavičkách dělá zmatek vypasený nenapapaný "kapitalista" Babiš, který se chová přesně tak, jako ty nenažrané, agresivní krysy, a ještě hrdě hlásá, že to dělá pro NAŠE dobro.:-)

+6/−3
26.5.2019 15:30
Foto

R47o56m54a81n 49P47o82b71o88r50s76k23ý 3148125367

To do sebe perfektně zapadá. Jim to totiž imponuje. Pro jeho voliče to není kolosální střet zájmů, ale o šikovnost a prefíkanost našeho premiéra. Ožívá socialistické heslo "Kdo nekrade, okrádá svoji rodinu". Jediné, co na jeho voliče zafunguje bude, až to finanční Burešovo letadlo havaruje a oni přestanou od státu ty voličské úplatky dostávat.

+4/0
26.5.2019 15:36
Foto

M86a54r83i62e 51J76a47n44d24o41v13á 8951453505536

Ale jak to může ožívat u někoho - Babiše - kdo šel do politiky s tím, že těmto praktikám udělá konec? A jak může Babiš stále dělat největšího zloděje z Miroslava Kalouska, který je proti Babišovi čistý jako lilie? Jaké je IQ lidí, kteří mu to baští?

+2/−1
26.5.2019 16:21
Foto

R18o58m78a44n 20P20o80b51o32r53s36k61ý 3818455297

Já osobně žádného jeho voliče neznám, takže se můžu ohl. jejich iq jen domnívat.

+3/0
26.5.2019 16:57
Foto

J24i93ř27í 82J89i64r45o27u80d63e51k 8216139374404

ASI TAK. Ovšem pí. J. je asi i díky svému IQ zná ,,fšecky" až osobně;-)

+3/0
26.5.2019 17:29
Foto

M88a14r37i78e 39J95a71n80d58o10v34á 8721483425366

Pane Jiroudku, kolik znáte osobně fašounů, nácků a komoušů?

+1/−2
26.5.2019 17:33
Foto

J82i30ř61í 34J75i67r78o63u86d12e96k 8546509134304

Těch posledních vskutku dost. Ovšem nikdy jsem s nimi neměl nic ani vzdáleně, stejně jako i s těmi dalšími, nic společného. Ani kdys, ani po meči, či po přeslici, ani nijak jinak. A nikdy jsem se s tím netajil!

+3/0
26.5.2019 17:43

M15i53r71o91s56l63a79v 33B45u93č51e55k 6833553171444

Tak se nám tady rozšířil takový nešvar - pojmosloví! Socialismus, s všelidovými výrobními prostředky! Musíme jej vybudovat ! - Myslel jsem si, že lepší je sociálně žitelná a svobodná společnost, kterou si lidé mají vydřít! Režim je má otravovat co nejméně a neokrádat je. Říkali mi, že to je k ničemu, protože kapitalismus zahnívá a je odsouzen k zániku! Lépe bude to zadarmo a sociálně spravedlivé ...!

Dodnes jsem význam pojmů nepochopil! Google si neporadil ! - Zadarmo nenašel. Našel sociální - jako společenské, spravedlivé - jako rovnost před zákonem. Socialismus se prohnil doslova - kapitalismus zreformoval a pojem všelidový budí útrpný úsměv. Jsem zmaten, jistou odpověď mi dal autor - Celospolečenská kriminalita v honu Dobra = Je nazývána sociální spravedlností! To jo, to beru - S dovolením budu používat ... Ale co s tím Zadarmo a Všelidovým !? ... :-)

+1/0
26.5.2019 15:08
Foto

J83i91ř14í 95J72i56r26o35u43d44e63k 8346589334514

Ale podobu všelidového lze nalézt i v pojmu ,,lidová demokracie";-D

+2/0
26.5.2019 15:12

M98i88r11o45s54l49a12v 47B84u37č45e16k 6273413831854

Vážně - zcela neutrálně! Denně se šermuje s pojmy, které nemají žádný význam - Obsah. Jsou i v Programech, TV, Tisku. Můj celoživotní oblíbenec je Zadarmo! Objevil jsem i pojem Dobroděj - dobrodějství. Čeština zřejmě Zadarmo ve výkladu nemá, (zkuste kdokoliv) ... Dědictví, dar to taky není - Někdo si musel odříci a vyprodukovat to. Fakt, zajímavé! :-)

+1/0
26.5.2019 15:38
Foto

J59i89ř38í 50J38i24r68o85u51d29e23k 8676159644904

Těch velkých slov i hesel až něúrekom;-D Např. i taková přímá demokracie. Tedy jaksi ve zkratce. ,,Trochu" se to kříží s tou zastupitelskou, resp. parlamentní;-)

+1/0
26.5.2019 16:33

M32i10r49o11s52l45a69v 79B98u76č74e72k 6223853961354

To všechno zvládne Nezáviský kandidát ! ... :-)

0/0
26.5.2019 17:10
Foto

J95i92ř16í 48J64i72r81o32u85d30e95k 8796639274114

Chybí Vám tam uvozovky, jinak souhlas;-)

+1/0
26.5.2019 17:22
Foto

J97i82ř83í 98J45i47r41o16u21d85e77k 8516529124274

Těch vypasených krysiček je dnes více než dost. A to bez ,,rozdílu spektra". Už babičky, ba i prababičky říkávali, že když se lidé mají moc dobře, dostávají roupy, a pak roupama nevědí, co dělat;-D

+7/0
26.5.2019 14:49
Foto

R78o12m63a49n 85P81o77b69o35r30s84k83ý 3518475867

Pěkný článek. Jako první se mi vybavila Maláčová. Jo socani. Ti myslí jen na to, jak přežít dnešek, na zítřek žádný socan nemyslí, maximálně v souvislosti s tím jak někoho okrást a za část ukradeného koupit voliče a větší část ponechat ve vlastní kapse. Njn, kdo ten světový nápor naduté, všemlaskající levice zastaví?

+14/0
26.5.2019 14:38

K94l98á41r36a 40T16r74n20k57o54v49á 3134319884929

Je signifikantní, že levičáci sahají vždycky a zásadně do cizích kapes a nikdy do vlastních.

+11/0
26.5.2019 15:12
Foto

R78o67m45a43n 23P11o92b90o80r22s97k42ý 3618585517

Už za první republiky se říkalo - "kudy chodil, tudy krad, byl to sociální demokrat".

+7/0
26.5.2019 15:17
Foto

J42i73ř83í 55J71i76r42o54u72d35e75k 8806749564174

A také se říkávalo ,,volte voly, volte krávy, jen nevolte klerikály. Jakož i mnohé další;-D A buřt byl i s houskou za kačku;-)

+3/0
26.5.2019 15:26

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz