Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čím víc se rozmáhá masový odpor ...

---------------------------------------------

Dvě procenta obyvatel se sejde v Praze, zatleskají kdečemu a kdekomu a je z toho masový odpor a někteří to dokonce přirovnávají k národnímu povstání. :)

Jsem rád, že nejsou padesátá léta, to by Babiš dopadl daleko hůře.

Tehdy se také rozhodovalo ve jménu lidu a národní (kulturní) fronty. Nemám rád ty pouliční a blogerské hony na člověka. Nemám rád lynčování, ani to mediální. Naštěstí zde máme demokracii a nezávislé soudy. Pouze oni a nikdo jiný mají právo soudit a rozhodovat. Jsem rád, že zmizeli tzv. lidové soudy a soudci z lidu.

I když se snaží si někteří jedinci na ně pořád hrát.

Mám rád demokracii, svobodu a nezávislost.

Děkuji za přečtení.

[>-] :-)

3 0
možnosti

Soudruh Babiš by váš stesk rozhodně nesdilel, protože v padesatych by mohl nechat demonstraci rozeznat, blabolisty v médiích zcenzurovat a měl by Svatý klid;-D

6 1
možnosti

A své odpůrce popravit.

4 0
možnosti

Oprava: zmizely :)

2 0
možnosti

Já zas nemám rád lháře, podvodníky a křivopřísežníky.

3 1
možnosti

Pěkné prohlášení, takové nepopulistické.

Hlavně, že vás mají rádi ostatní okolo vás..

Pěkný den.

:-)

2 0
možnosti

Eh. Můžete mi prosím vysvětlit, co si tak představujete pod slovem populismus?

A jestli mě nemají rádi lháři, podvodníci a křivopřísežníci, je mi srdečně u ...kradené. ;-D

3 1
možnosti

Mně je zase srdečně ukradené, vaše frázovité prohlášení i to, kdo vás má nebo nemá rád.

Reagujte jak chcete, ale na tohle nemám čas.

Pěkný den.

2 0
možnosti

A na nesmyslné plácání čas máte? A co tak představujete pod pojmem fráze?

;-D

2 1
možnosti

No tak máme třífrázový proud, že...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS