Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

U Grosse jste taky psal uderne články?

3 1
možnosti
PB

Ne, to jsem ještě nebyl bloger. Tedy jsem neměl jak.

0 0
možnosti
Foto

Karma. Taky jsem to zatím nečetl, ale to musí být fakt pecka, taková "křišťálově čistá investigativní žurnalistika". Pobavil jsem se Vaším komentářem R^;-DR^.

7 0
možnosti
Foto

Sice jsem to ani nečetla, ale dávám karmu, protože ten váš článek je určitě mnohem zajímavější než ten původní.:-)

1 4
možnosti
MP

To děláte chybu. Pan Burian totiž ve své glose řadu informací z článku vůbec neuvedl.

2 0
možnosti
PS

P76e79t57r 81S85k39á82l48a

13. 7. 2019 20:33

Také jsem nad tím kroutil hlavou.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti
Foto

Tak, kouřová clona, přesně to mě napadlo...Karma.

6 0
možnosti
PB

Ahoj Filipe, dík za návštěvu.:-)

1 0
možnosti
VF

Tak už v 17:07 je článek i dnes na iDNES, počtěte si.

4 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik