Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

Stačilo mi kdysi shlédnout pár dílů pořadu Krotitelé dluhů. Dodnes mám v živé paměti nezaměstnaný pár, jehož tříletý potomek si to drandil v elektrickém dětském autíčku. Nemluvě o tom, že snad všichni dlužníci kouřili jak vzteklí.

Byla bych příznivcem důsledné kontroly toho, jak dluh vznikl. Případy, kdy údajnému černému pasažérovi (který se o své nesplacené pokutě a především obrovském penále dozvěděl až od vymahačské agentury) nepomohl ani fakt, že v době údajné černé jízdy prokazatelně ležel s frakturou stehenní kosti v estenzi na nemocničním lůžku, nebo můj vlastní případ, kdy mi VZP (po pěti letech bez jediného předchozího upozornění) poslala výhružný dopis, že mám zaplatit několikatisícovou částku za údajný tříměsíční nedoplatek + penále (což činilo více, než můj tehdejší měsíční plat, tedy částka dosti citelná) a to, prosím, aniž jsem kdy byla byť jedniný den jejich pojištěncem, jsou varovné. A samozřejmě přísný dohled nad tím, jak konají svou práci exekutoři. Rodina mojí kamarádky se dostala do exekuce, byli ochotni svoje závazky a exekutorské poplatky splatit, dohodli splátkový kalendář, ovšem po té, co exekutor vyinkasoval několikanásobek původní dlužné částky se dluh nezmenšil ani o korunu, naopak rostl - exekutor si veškeré peníze nechával a věřitelé nedostávali nic (to, že nakonec po asi sedmi letech skončil ve vězení, jim moc nepomohlo).

Ale jinak bych soucitem na dlužníky neplýtvala. Obvykle za jejich dluhem stojí naprostá neschopnost si cokoli odepřít a čím snadněji se z dluhá dostanou, tím rychleji nasekají nové.

1 0
možnosti
PB

P11e91t47r 51B72u57r61i48a41n

19. 8. 2019 13:46

Naprostý souhlas. A dokonce i ony uvedené příklady znám také v podobném podání.

0 0
možnosti
ZH

Zajímavá obsese ;-D a máte stejný názor na amnestie prezidenta Klause, jde o mnohem větší částky, které napřed soudní systém a pak prezident znemožnil žalovat a pak i vymáhat. Ale klidně se udavte těma šprčkama. Jistě máte pravdu, že se člověk nemá zbytečně zadlužovat. Kdo se zadluží podvodem, patří do vězení. Na co si to tady stále hrajete? Nechápu.

1 4
možnosti
PB

Já vím, že nechápete. To si všimla už většina a opakovaně.

Je zajímavé, že s mým blogem souhlasíte ( viz vaše Kdo se zadluží podvodem, patří do vězení) a proto ho nazýváte obsesí. Jste zajímavá figurka plná rozporů a zvláštních osobních mindráků zároveň.

3 0
možnosti
Foto

I33v29a53n 45M39a60r50e26k

18. 8. 2019 19:02

Karma p.Buriane. Z tabulky zadluženosti a počtu exekucí vyplývá, že nejvíc dlužníků a exekucí se vyskytuje v severozápadních Čechách. Jsem rád, že žiji na východní Moravě, kde je zadluženost občanů a počet exekucí nejnižší. Možná to bude tím, že se u nás ctí heslo "Na co nemám, to si nekupuji, či nepořizuji".

6 0
možnosti
JG

U nás v práci má exekuci snad každý druhý (nemám na mysli management) a další takové přijímáme, což jsem zpočátku nechápala. Dnes už ovšem vím, že dluhy zatížení jedinci jsou žádoucí zaměstnanci, neb jsou snadněji manipulovatelní.

1 0
možnosti
JB

Do mramoru tesat. Co se týče dluhů, insolvence, oddlužení apod., ve všem a bez výhrad s Vámi souhlasím.

A karmu,kterou Vám dávám, tu mi vracet nemusíte ;-DR^

7 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik