Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro voliče konzervativní strany (zatím jen lidovci) je otázka rodiny úplný základ, pro vás pouhý populismus. Vaše obhajoba "klasické pravice" spíše něco říká o vašich prioritách než o podstatě pravicových hodnot.

1 1
možnosti

Slovo populismus jsem použil ve smyslu volební tahák, populární trhák, trumfové eso. Srovnatelný jiný ekvivalent mě totiž nenapadl.

Jsem zastánce tradiční rodiny. Tušil jsem, že mi to někdo vyčte.

0 0
možnosti

Klausovci, trochu předčasně přinuceni ke vzniku vyhazovem svého zakladatele z ODS, evidentně sosají voliče SPD, ANOnáky, kteří už nedávají to lhaní vůdce a stejně by odešli a Foldinu, zapřisáhlého Putinovce. Cílem je vytvořit koaličního partnera, kterého EU skousne a slepit uskupení Babiš, Klausovci (oba), Zemanovci (včetně těch infiltrovaných v ČSSD, SPD a KSČM). Sní (když náhodou spí) o ústavní většině a Klaus starší i o prezidentské sesli, že by přehlédl ruský model je vyloučeno.

Z kauzy Čapák unikly myšlenky státního zástupce, což bylo ANOnáky, Benešovou a Prezidentem interpretováno jako konečné a neměnné rozhodnutí. Tím donutili k tiskové konferenci nejvyššího státního zástupce aby pro veřejnost osvětlil proces vedoucí k rozhodnutí a je mu ke cti, že se to povedlo. Snad je to jasné i paní Benešové, která jako nekompetentní ministryně dosud věděla houby (prý odborníci).

Zdravotní stav Miloše je super, jen nebylo možné vystříhat ani jeden záběr z návštěvy Polska, který by nebyl trapný.

1 0
možnosti

Když už nic jiného mě v článku nezaujalo (opravdu není co), ale abych autora alespoň za něco pochválil, tak musím konstatovat, že má zajímavé "skóre".

Autor: Petr Burian| středa 4.9.2019 16:57 | karma článku: 12.29 | přečteno: 257x - takové nějaké "trčálkovské".

Držím mu palce, i když dnes to opravdu na karmu není.

1 0
možnosti

Na počátku blogu máte napsáno, že jsem chtěl původně psát o nově představeném volebním programu Trikolóra, ale vzhledem k tomu jak je obsáhlý (jehož čtení a dohledávání různých navazujících odkazů mi zabralo poměrně dost času), jsem od toho upustil a napsal v rychlosti tento výcuc. Ovšem chápu, že nechápete. Vy vůbec rád a často plácáte okopírovanou karmou/čteností tam, kde se vám to hodí. U vysoké karmy protibolševických a protiruských článků, či kritiky MZ a AB byste to srabácky nikdy nedal.

Škoda, že si nemůžeme přečíst žádný váš blog a porovnat, jaký jste vy bourák přeinteligentní. Takhle platí, že čím víc toho packal neumí, tím víc si to kompenzuje kritikou jiných.

2 0
možnosti

Vzhledem k "programu" té ostatní tzv. pravice, ať už bude mít Trikolóra cokoli, tak to rozhodně nebude o nic horší.

5 0
možnosti

ODS program má, a dobrý. To jen její oponenti tvrdí, že nemá mimo antibabiš nic. Petr Fiala mnohé body prezentuje trpělivě při každém rozhovoru. Když se nějakého zuřivého odmítače klasické pravice optám na jediný její programový bod, zpravidla je tupej jak opačný konec motyky. To ovšem není kritika. Kritizovat mohu jen něco co jsem pobral a vím co konkrétně kritizuji. Všechno ostatní je jen ideové diletantství.

1 0
možnosti

Tohle je velice slaboučký odvar rádoby blogu. Ale nebuďte zoufalý, v listopadu se pořádně vykvičíte na Letné.Rv

6 4
možnosti

No vidíte, a vám jsem umožnil se vykvičet už teď, takže máte splněno s předstihem :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem dnes v jednom kole, takové shrnutí bodlo :-)

4 2
možnosti

Snad jen malá redukce napsaného výše. Sledoval jsem dnes vystoupení VSZ pana Zemana a ten jen potvrdil slova pani Benešové a to jak řekl velmi decentně, že vystoupení SZ bylo nešťastné. Doporučuji všem toto vystoupení přehrát.

Mnoho otázek bylo kladeno v ovlivnitelnosti vládou, veřejností atd., to pan Zeman odmítl i s tím, že mu nejde v jeho případě o místo ( bo byl vznesen dotaz,že je podřízen vládě a ta ho může bez vysvětlení odvolat), ale o čistý štít.

Výrok není hotový a já ho budu respektovat ať je AB obviněn či nikoliv. Přežijme tedy několik týdnů a počkejme na verdikt, bohužel v případě var.A.(obžaloba) je zde opět několik let soudních tahanic a taky možná pád vlády a nastolení další...

Co se týče pani B., tak nařčení v blogu, že nezná činnost SZ se mi zdá silně úsměvné, myslím právě jejím vystoupením to potvrdila, autor si toho asi záměrně nevšiml.

7 0
možnosti

Autor nepresentuje skutečnost - presentuje svůj náhled na věc. Zrcadlo nemůže odrážet Bohy když do něj hledí ....

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS