Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lze pouze gratulovat StB za vyslání svého spolupracovníka (od. r,1963), kterému se podařilo proniknout do blízkosti významného západoněmeckého politika Strausse.

0 0
možnosti

Lze pouze podat žalobu na psychiatrickou péči v ČSSR za to, co trestuhodně napáchala na svých pacientech.

0 0
možnosti

G55e55o60r69g97e 73H28o39l82y

30. 9. 2019 23:06

Zajimave, diky ja se pamatuji jak nekdy kolem 1960 napsal predmluvu ke knizce o tom jak hrat bridge a bridge se stal velice popularni mezi mladou generaci a hral se tehdy vsude...i ja jsem se ho tehdy trochu naucil a hraju ho od te doby...na ruzjych turnajich jsem potkal mnoho zajimavych lidi, vcetne Omar Shariff a pak jednoho slavneho bridge hrace co mel kolem 1977 nejvic master points, byl to znamy TV producer, myslim se jmenoval Barry Crane, pak byl brzo zavrazden a az ted se zjistilo, kdo ho zavrazdil.

1 0
možnosti

Moc pěkný článek, jsem ráda, že jste o Pachmanovi napsal, že jste ho vzpomněl a ten konec sedí!

2 0
možnosti

P87e67t31r 25B36u34r27i46a17n

30. 9. 2019 19:16

Tenhle blog jsem měl na jazyku už dlouho. Zkrátil jsem ho na maximum toho nejdůležitějšího a přesto mi to hodilo na dvě části. A to jsem vynechal šachovou omáčku jako je pořadí turnajů, nebo nejvýznamnější partie. Ono není sranda prolítnout 5 ročníků šachových časopisů (ve kterých tento seriál vycházel, Ivan Hausner: Zleva napravo) a vyzobávat to nejpodstatnější. Sumasumárum jsem to dával dohromady cca 12 hodin.

S Ivanem Hausnerem (ELO přes 2400) jsem měl tu čest hrát shodou okolností 14 září ve Strakonicích na turnájku pořádaného našim klubem. Takže jsem mu o svém chystaném blogu říkal. Sdělil mi, že Pachman byl pro něj nesmírně těžkou a rozporuplnou osobností.

0 0
možnosti

Jó, jo - "Přibyl skutečně ráno onemocněl a za šachovnicí nepřibyl". Z dnešního pohledu je už řada věcí naprosto komických - stupidních. Třídní boj i za šachovnicí - Já na hlavě Klémovu beranici ! ...

Tak pravil otec - před zimní vycházkou. Výrok následoval procházkou - "Proč zesměšňuje odkaz dělnického prezidenta" ? Žádná záhada, soudružka Trefiová - Pouliční nástraha! Jak doma vychováváte syna? Jste ze špatné rodiny, toť vaše vina! Po revoluci, jsem na syna Trefilové natrefil. Na pivo šli - řeč společnou vynašli! Omlouvám se za matku Míro - Co ti mám sdělil - Smrděla silně, rudou sírou .. Já omluvu přijal a pak se domů vratkým krokem vydal. Taková rozumná lidská rošáda - Proč nepřišla dříve, je mi skutečně záhada . (Popsané - vše skutečné) :-)

1 0
možnosti
Foto

I k tomuto článku karma! R^

A navíc se bavím krásnými definicemi!

"unikátní spolek v tom, že útočil výhradně jen na své vlastní členy"

Zdroj: https://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=729835 ;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS