Úterý 21. ledna 2020, svátek má Běla
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 21. ledna 2020 Běla

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44i27r30e94k 78T69u61r18e78č19e56k 4603262920672

Ale to je jednoduche! Vyda se zakon ze 1+1=4 :-)

+3/0
14.10.2019 8:12

J82a55r62o63m79í25r 12K21r68á42l 4330589104359

Někdy mi připadá, že politici se jím řídí už s předstihem. :-/

+2/0
14.10.2019 17:53
Foto

J17a69n 58H28o82r10n65í69k 6723947665287

Hm, ten týpek se fakt vyzná :-).

+3/0
13.10.2019 10:59

R65o87s26t77i49s75l82a48v 48C47a47h12a 6363767767431

Komise delala mnoho veci, aby realne nic neudelala.

1) jiz dnes CELE duchody plati statni rozpocet

2) jiz dnes existuje minimalni duchod. Je roven zakladni slozce, ktera je neco pres 3000.

Pokud komise navrhuje duchod z nuleteho pilire na urovni 6-10 tisic, pak existuji v zasade jen dve moznosti

1) bud snizi zasluhovost

2) nebo to bude znamenat vyrazny dodatecny vydaj statniho rozpoctu radove 100 mld.

Rika komise, kde na to vezme? Malacova se tvarila, ze z bakovni dane (14 mld.), digitalni dane (5 mld.) a zvyseni dane z prijmu PRAVNICKYCH osob. Z te by musela vybrat cca 80 mld navic. Ta byla za lonsky rok 124 mld., takze by ji musela zvysit minimalne o dve tretiny. Bude ji jeste nekdo ochoten platit?

+3/0
13.10.2019 9:07

J74i42ř24í 88Ř46e15z67n49í24k 4372672913425

A kdyby se celá daň z právnických osob věnovala na nultý pilíř, co by se asi tak stalo, pouze by se muselo ušetřit jinde.

0/0
13.10.2019 9:53

R75o84s13t45i96s24l45a50v 95C47a65h39a 6443467897901

No to jo jedno jake by to byly penize, jak rikaval Klaus, penize nemaji maslicky. Ale kdyz presune 100 mld. na 0. pilir, nebude v rozpoctu chybt 40 mld., ale 140 mld.

A realne stejne ta zasluhovost klesne.

+2/0
13.10.2019 9:58

J19i52ř98í 61Ř26e32z35n91í39k 4512872533505

Máte s tou zásluhovostí sice pravdu, ale pokud vycházím z čísel Vámi uvedených, tak výnos z daně právnických osob činil 124 miliard a výdaje na nultý pilíř by měly činit 100 mld.

Kde je chyba?

0/0
13.10.2019 17:13

R45o35s85t46i42s80l96a33v 74C68a83h43a 6673897397771

Jaka chyba? DPPO se proste uzivaji na neco jineho.

+1/0
13.10.2019 21:37

J91i32ř69í 26Ř53e75z70n37í57k 4942842923925

No ne, ale vy protestujete proti možnosti takto DPPO použít na financování státního pilíře, což by samozřejmě mohlo být učiněno toliko jako realizace zásady, že nelze na nultý pilíř více vyplatit než činí výnos této daně.

Tady jde přece o to, aby důchody nevedly ke zvyšování státního dluhu. Aby byly ufinancovatelné.

0/−1
14.10.2019 9:40

R92o96s62t28i28s69l54a36v 86C55a92h49a 6553837667621

Ja protestuji??? Penize nemaji maslicky. Dnes se spotrebovava ta dan na neco jineho. Pokud tedy o ni zvednete duchody, pak evidentne musi chybet jinde. Ten vypadek se zaplati jak? Nebo neco omezime? Co?

Nemuzete doma ufinancovatelnost jidla resit tim, ze vezmete penize urcene na najem a zaplatite jimi jidlo. Resenim je najit si dalsi praci, omezit se v jidle, nebo se prestehovat do levnejsiho bydleni. Malacova navrhla vzit penize na najem a zaplatit tim jidlo.

+3/0
14.10.2019 9:48

P28e45t34r 12B27u70r67i53a85n 4591156564928

Pane Řezníku, tak když tedy máme volně použitelné peníze z daní, kde v současnosti jsou? jak to, že Babiš hospodaří vůbec s dluhem?

+1/0
14.10.2019 17:02

J24i72ř63í 53Ř56e13z41n35í48k 4812962453845

Díky Kalouskovi.

0/−1
14.10.2019 18:58

P93e68t50r 97B82u31r44i49a12n 4111446464198

;-D;-D;-D;-D jaro léto podzim zima a Kalousek, pět diverzantů vyrovnaného rozpočtu.

+1/0
15.10.2019 13:36

K36a44r43e82l 92S67t37r65ž29a11n17o89v50s36k72ý 1488555805

Řešením by bylo dávat do důchodu část platu vlastních dětí. Kdo je má, věnoval se jim, investoval do kvalitního vzdělání, bude mít pěkný důchod. Kdo je kvůli zdraví mít nemohl, má tu sociální systém. Kdo je sice měl, ale rostly jako dříví v lese a dneska dělají přidavače na stavbě, dostanou k důchodu něco maličko navíc. A kdo děti nemá, aby se nemusel omezovat, si musí vydělat sám nebo má smůlu a bude živořit s minimálním důchodem.

0/−2
13.10.2019 8:43

R80o55s23t38i41s15l13a61v 68C71a97h54a 6313657697341

asignaci casti odvodu vlastnim rodicum Malacova vyloucila s tim, ze by to v rodine delalo zlou krev, kdyz by jeden prispival vice a druhy mene...

+2/0
13.10.2019 9:08

P68e90t33r 46B46u59r36i58a59n 4351666144258

A jak odlišíte ty, kteří je mít nemohli od těch, kteří nechtěli, když dnes se nedaří mít dítě ani reprodukčně zdravým párům?

+2/0
13.10.2019 16:26

K93a77r30e10l 93N54o95v81á62k 7951864128220

Nijak, ti at si šetří, když nefinancují výchovu další generace danových poplatníků..

0/−1
14.10.2019 4:01

P22e23t36r 87B95u13r37i80a64n 4731926344258

Odpovídal jsem prvnímu diskutérovi na tohle: Kdo je kvůli zdraví mít nemohl, má tu sociální systém. A kdo děti nemá, aby se nemusel omezovat, si musí vydělat sám nebo má smůlu a bude živořit s minimálním důchodem.

Takže ať platí důchody jiným ale na svůj si šetří? Jak rozdělíte důchody těm, kteří měli jen jedno dítě, a to pracuje, tři z nichž pracují jen dvě a šest, z nichž nepracuje žádné a všechny jsou na socdávkách?

Brát děti jako kritérium důchodu je hloupost. Na vině je samotný systém průběžného financování.

+1/0
14.10.2019 7:33

J20i30ř53í 47K17u67č65e11r42a 5228471284636

A, koukejme na sociálního inženýra. Kdo by chtěl žít na úkor vlastních dětí? Já mám své děti rád a podporuji je. Dnes již vydělávají a přesto je pro ně (po vysoké škole) vlastní bydlení nedosažitelné bez mojí podpory. Ceny nemovitostí jsou astronomické a hypotéky pro mladé nedosažitelné, nemají totiž nic našetřeno a nevlastní nic do zástavy, celkem logicky. Jak asi mohou zakládat rodiny. Jedině dostatek dětí mám zaručí obstojné důchody. Ty děti, které chcete obrat, totiž už platí důchodcům nemalé peníze, to je ten náš průběžný systém. Vy chcete aby důchodci jásali nad svým příjmem a živořili děti a tenhle systém se vám zdá udržitelný. No fuj.

+1/0
14.10.2019 7:08

M61i54r40e89k 70T33u52r91e63č53e94k 4633482640902

Pred "Listopadovym viteastvim demokracie" bylo deti dost a novomanzele zvyhodnovani. Znam pary ktere mely i 3 deti, 2 byly bezne. Dnes se jim rika "Husakovy deti".

Copak asi udelali soudruzi "Listopadoveho vitezstvi 1989" spatne, ze se ten trend obratil a je nedostatek deti ??

+1/0
14.10.2019 8:20

R13o79s51t41i13s90l26a25v 27C87a12h62a 6863117907681

1) lide dali prednost konzumu...

2) znam hodne rodin, ktere maji tri deti. Kolik jich mate Vy?

+1/0
14.10.2019 9:18

P87e79t38r 46B35u47r52i35a74n 4691626654888

Lidé měli za Husáka děti, protože jiný smysl života jim komunisté nenabídli.

0/0
14.10.2019 17:03

J62i76ř82í 25K73u47č87e26r83a 5798981694506

To je známý fakt, že v největší bídě se rodí nejvíc dětí. Jenže ono nejde o kvantitu, ale kvalitu při udržení stabilní populace. Společnost je schopna kvalitně vychovat omezený počet dědí a stejně tak je schopna uživit jen omezený počet důchodců. Ta čísla na sebe navazují v čase.

+1/0
15.10.2019 8:48

I59l48o38n29a 60E74r48n36e17s61t85o77v89á 7213209635600

Jak chcete rozeznat, kdo dítě NEmá, protože nemohl nebo protože nechtěl?!

Mimochodem: Můžete dítě vychovat sebelépe, ale může být nemocné; nedej bože může zemřít!!!

0/0
21.10.2019 12:52

Z74d53e90n76ě73k 62S36t91r33n45a11d 1165210956229

Je zajímavým paradoxem, že jediným, kdo měl koule na to se o nějakou důchodovou reformu vůbec pokusit, byl podpantoflák Nečas.

Pokud má být systém vyrovnaný, je třeba použít kombinaci tří nepopulárních opatření:

1) Vybrat do systému víc peněz. Buď přímo zvyšováním daní nebo nepřímo dobrovolně povinnými investicemi. Při pohledu na deficitní rozpočet a míru daňového zatížení zde už moc prostoru nezbývá.

2) Snížit objem vyplácených peněz. Opět buď snižováním reálné hodnoty důchodů nebo zvyšováním hranice odchodu do důchodu. Nepopulární opatření, kterému se každý politik bude vyhýbat na sto honů.

3) Zvrátit nějaký způsobem demografický vývoj. I když je Andrej při síle a Maláčová by také zvládla pár dětí odchovat, sami na to stačit nebudou.

+8/0
13.10.2019 8:25

P72e87t59r 35B51u93r70i92a24n 4391246484638

Je to tak, jenže s tou natalitou se to má tak: na jednoho důchodce dnes připadá 3,1 pracujících (někde se u vádí dokonce 2,3, to podle metodiky). To by znamenalo 6 dětí na rodičovský pár a to jsme na udržitelné hranici a za předpokladu, že se všechny děti vyvedou. Tedy množení 6:2 a za 50-60 let tady máme 3x více oněch důchodců, což by znamenalo zase 6:2 dětí atd. Geometrická řada. Musí se změnit většinový průběžný systém na většinový systém privátních účtů, tj. docílit toho, aby si každý odváděl 80% objemu na svůj vlastní důchod a 20% státu na solidární potřeby (invalidní, sirotčí důchody apod.). Jenže to chce čas, a ten už není.

+1/0
13.10.2019 8:40

R63o97s98t60i19s31l93a30v 79C39a49h84a 6763547177831

Ujasneme si cisla. Prumerna mzda je cca 34000. Odvody na duchodove pojisteni jsou 28%. To je 9500. Prumerny duchod je nejakych 13500... Takze na ufinancovani jednoho prumerneho starobniho duchodu staci jeden a pul prumerneho zamestnance...

Pak jsou tu jeste ID a sirotci.

0/0
13.10.2019 9:11

P70e61t53r 34B92u54r53i20a14n 4511646614808

Vy si ujasněte čísla, já hovořím o tom, kolik na jednoho důchodce dnes připadá pracujících a jak vidno, nestačí to. Možná byste se svým 1,5 zaměstnancem mohl oponovat vládě, ta totiž tvrdí, že se systém hroutí, ne já.

A ano, máme zde k tomu ID, sirotčí, ale i vdovské a vdovecké důchody.

0/0
13.10.2019 16:32

P13e27t48r 20B41u30r39i30a71n 4901726424588

https://www.novinky.cz/finance/clanek/pocet-pracujicich-lidi-kteri-vydelavaji-na-duchodce-stoupl-81781

0/0
13.10.2019 16:34

R73o87s97t25i29s10l50a23v 84C88a39h70a 6183567247371

Hovorite hezky, ale cisla neznate. Ke konci roku bylo 2.9 mil. vsech duchodu.

0/0
13.10.2019 21:36

P98e64t95r 10B74u35r28i44a42n 4221916354808

Tak znova a naposledy: to jsou čísla těch, kteří důchody obhospodařují. To co píšete vy, jsou vaše vlastní výcucy.

0/0
14.10.2019 7:35

R53o23s43t92i71s24l33a47v 22C78a31h13a 6173247287321

Vycucy??? Neznate nejzakladnejsi cisla???

Tak si je nastudujte:

https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/statni-rozpocet/hospodareni-systemu-duchodoveho-pojisten

0/0
14.10.2019 7:41

P90e41t79r 26B44u81r61i11a34n 4111586604988

Tak znova, bavíme se jen a pouze o počtu pracujících na jednoho důchodce. Ten se pohybuje, podle zdrojů, od 2,5 do 3.

Pokud si myslíte, že mě zde zaplácáte pěti jinými nesouvisejícími čísly, tak to jste na omylu.

Znovu vám připomínám, že vaše číslo 1,5 pracujícího je váš výcuc z prstu.

0/0
14.10.2019 17:06

R60o32s10t74i87s65l53a96v 58C25a31h43a 6823847317131

kolik je prosim duchodcu? To cislo jsem vam dodal. Kolik je prosim pracujicich?

Zamestnancu je podle statistik cca 4.1 milionu. Pocet OSVC, kteri to maji jako hlavni cinnost neni ani 600 tisic...

Takze 2.5 az 3 vam fakt nesedi...

Pokud mate neco malo pres 2 miliony deti do 19 let, tak vam zbyva mene nez 8.5 milionu lidi starich. A jen starobnich duchodcu je 2.5 milionu... Takze kde byste vzal cislo 3???

0/0
14.10.2019 17:17

P37e59t11r 80B32u62r89i88a27n 4661356894528

Není to jenom o jmenovitém počtu těch a těch, ale i rozsahu plateb. Máme SD, ID, sirotčí důchody, vdovské a vdovecké důchody a dále nákladovost celého systému, která se z něčeho také musí platit.

Mně to nevyčítejte, tohle jsou oficiálně udávaná čísla, od 2,3 až po 3 podle metodiky. Píšu vám už potřetí. Já udávám oficiální čísla, vy číslo svoje a ještě mi podsouváte, že udávám jakési svá čísla. Tak už toho nechte, neznáte tu metodiku výpočtu a jednoduchou dělbou to asi nespočítáte.

počet poplatníků na jednoho starobního důchodce v roce 2010 podle propočtů Práva na základě údajů České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ) zvýšil z předloňského poměru 2,3264:1 na 2,3299:1.

https://www.novinky.cz/finance/clanek/pocet-pracujicich-lidi-kteri-vydelavaji-na-duchodce-stoupl-81781

https://wider.scott-and-rose.com/FP_Articles/4100/graf_2_550px.png

https://img.ihned.cz/attachment.php/840/71560840/FueRtx29qJz4SkvN7dA1WDw6sBrHiGnP/820x1093xce36/jarvis_5b0e9e5d498eebb2b8ac364e.png

0/0
14.10.2019 18:46

R60o91s97t88i64s60l77a96v 11C57a63h29a 6713677417151

na druhem linku mate jasne caru smerujici pod cislo 2. Na tretim mate jasne napsano, ze to pomeruji vuci PRACESCHOPNYM, za coz povazuji KAZDEHO nad 15 let. Ale ani zdaleka kazdy nad 15 let pracuje. Dokonce je to minorita, protoze stredni skoly, vysoke skoly...

A ten prvni link ma byt co? Propocty Prava, zadne oficialni udaje. Prave cislo Prava zahrnuje POUZE starobni duchody.

Podle CSSZ mate 5.341 milionu poplatniku, pocet vsech duchodcu: 2.897 milionu. Uz tady vidite, ze je pomer POD 2. Starobnich duchodu bylo 2.41 milionu, tam je pomer 2.2. Kdyz k nim pridate jeste invalidni duchody, tak je to 2.832 a pomer je pak 1.89.

https://web.cssz.cz/NR/rdonlyres/43D6771E-1D6C-4E02-83AA-BEE628418B73/0/Ukazatele_prosinec2018.pdf

0/0
14.10.2019 18:59

P37e77t38r 64B52u18r79i25a76n 4231386294718

na druhem linku mate jasne caru smerujici pod cislo 2.

Ano, v roce 2020 a s textem, že průběžný pilíř zkolabuje. Vy ovšem tvrdíte, že jednoho důchodce živí v pohodě 1,5 pracujícího a toto číslo vydáváte za neotřesitelný fakt. I když všechny statistiky mluví právě opačně. Sbohem.

0/0
15.10.2019 13:40

R24o85s84t31i43s67l36a13v 75C57a94h78a 6513457617221

jednoho STAROBNIHO duchodce zivi 1.5 zamestnance je prosty fakt vychazejici z toho, ze duchodove pojisteni z prumerne mzdy je cca 9000 a prumerny duchod je pod 14 tisic. Na takovy duchod se posklada 1.5 cloveka. TO JSEM NAPSAL. A pak jsem take dodal, ze krome starobnich duchodu jsou jeste dalsi duchody. Vyse uvedena cisla jsou nezpochybnitelna.

0/0
15.10.2019 13:45

J25i70ř84í 92S87c68h13m16i28d84t 5290853704205

Jedno je jisté, že na důchody se budou muset peníze najít, že důchodci si zaslouží důstojné dožití a je úplně jedno, jak se to bude počítat, zda zleva doprava nebo naopak. Vždy zde půjde o nějaký kompromis mezi solidární a zásluhovou částí. Je to dané tím, že i uklízečka s celoživotní minimální mzdou si zaslouží důstojné dožití, protože i uklízet se musí a někdo to prostě dělat také musí a na druhé straně budou zastánci tzv. "spravedlivých" důchodů, tedy výše důchodu podle zaplacených peněz do systému, ale ten spravedlivý důchod je jen chiméra, protože ten, kdo vychoval několik dětí samozřejmě nevydělal tolik, co ten, který nevychoval žádné a celý život věnoval vydělávání peněz, ale stát děti potřebuje a tak logicky bude "zvýhodňovat" jak tomu někteří nesprávně říkají, já tomu říkám narovnávat, důchody podle zásluh a zásluhy se nedají všechny změřit pouze penězi;-).

+1/−4
12.10.2019 20:37

V36l95a34d87i30m42í85r 15H42r47u68b90ý 4507923164309

Nerozumím tomu, co má co dělat výchova dětí s výpočtem výše důchodu. Ti bezdětní - podle vás nechutně vydělávající platí odvody na pojistném, které ani náhodou neodpovídají výši důchodu. Ti "boháči" platí a/ krácení vyššího výdělku na 26 % (samozřejmě při plné platbě pojistného) a nezapočítáváním výdělku nad jistou hranici. To je Vám málo?

Zásluhy se nedají změřit penězi? Tak je penzi ve výši důchodu neměřte!

+4/0
12.10.2019 23:09

J83i81ř76í 48Ř28e28z59n76í35k 4622732683595

Pozn. Ale výchova dětí se do výše důchodů promítá tzv. započtením let. Takže určité zvýhodnění už tam je dáno a teď se tedy diskutuje o tom, jak se vypořádat s faktem, že díky svému zatížení matky mají evidentně nižší příjmy. Nevím sice, zda je tomu tak nyní, ale ještě před nějakým časem chodily matky dříve do důchodu. Což spolu s delším věkem dožití znamenalo, že celková částka pobíraných důchodů ženami možná dokonce převyšuje částku, kterou pobraly za svého života muži.

Jinak řečeno, důchody rozlišené podle gender jsou docela spravedlivé.

0/−2
13.10.2019 7:13

P57e73t47r 43B72u51r75i93a32n 4581896114878

Jedině spravedlivý je poměr kdo kolik odváděl, tolik dostane důchodu, tedy starý dobrý trh. Protože to bychom za chvíli mohli brát v úvahu i to, jak namáhavou práci kdo dělal, kolik utratil na DPH a podobné zavádějící kraviny a skončíme tím, že zasloužilý člen KSČ má nárok na spešn důchod. To už tu jednou bylo.

Lidé, kteří odvádějí méně, mají logicky menší plat, ale zároveň s tím pobírají také tisíce měsíčně na socdávkách, což se jim v důchodu taky nijak neodráží.

Takže se může např. lehce stát, že ten, kdo v životě odváděl nejméně, od státu pobíral statisíce a bydlel zadarmo, by měl ve stáří důchod dotovaný z části důchodu toho, co měl celý život dvě zaměstnání, odváděl třikrát tolik a od státu nedostal nikdy ani kačku navíc.

A když jsme u těch dětí, které by měly být alfou a omegou v posuzování zásluh (to se týká i diskutérů níže), kdo posoudí a zaručí, že ony děti nebudou v budoucnu povaleči a sociální přítěž pro společnost?

+5/0
13.10.2019 7:31

V74l59a14d66i36m26í10r 85H46r59u94b29ý 4277303744509

Rozlišeny nejsou výše důchodu. Rozlišoval se systém odchodu do důchodu. Jestiže dnešní důchodkyně měly v průměru dvě děti, šly v průměru o pět let dříve do důchodu. No jo - ale pak měly (v optimálním případě) započteno, včetně náhradních dob, 37 let. Zatímco muži za stejných podmínek 42 roků. Takže při stejném osobním vyměřovacím základu (= při stejném výdělku) mají muži o 13,5 vyšší zásluhovou část výdělku. Jistě spravedlivě, za delší odpracovanou dobu (vč. náhradní doby za výchovu dětí).

+1/0
13.10.2019 9:46

J16i53ř92í 67Ř86e81z70n42í38k 4762332553725

Ano, ale ženy berou důchody po delší dobu. Kdyby tedy byly vypláceny z nějakých soukromých fondů, nemohla by celková částka vynaložená na důchody, být větší

S tím problémem se potýkají výplaty z tzv. třetího pilíře.

0/0
13.10.2019 9:58

P19e43t42r 74B75u51r65i53a76n 4711726794848

Průběžný důchodový pilíř vznikl, tuším, po válce. Byla to nutnost, protože vyčerpaným ekonomikám se nedostávalo peněz na důchody. 50 let se to zdálo jako perpetuum mobile, než populační exploze, stoupající zdravotní péče spolu s vyšším věkem dožití a volný pohyb zaměstnanců, sociální zabezpečení (a nenutnost pracovat) dosáhly svého stropu. Z původní "půjčky za oplátku" se stala pyramidová hra "letadlo". Plození dětí donekonečna to nezachrání a lpění na tom, kdo vychoval děti a kdo ne, taky ne. Vemte si jenom, kolik milionů stojí stát vychovat jedno dítě (zdravotnictví, školství). Když si vezmete ty vynaložené miliony a fiktivně je přesunete na důchody těm, kteří děti neměli a přesto sociální odváděli, nula od nuly pojde. Řešením je oddělování privátních penzijních účtů od průběžného pilíře. A ano, kdo méně odváděl, ať má menší důchod, je to spravedlivé.

+2/0
13.10.2019 7:20

J96i69ř80í 17Ř56e51z89n57í71k 4632702833675

Pozn. V 60. letech byly vypočítány ztráty vyplývající z nenarození jednoho dítěte ve výši 1 miliónu korun. Když si to přepočítáte na současné mzdy a ceny, tak tak můžete s použitím násobků 10 až 20.

0/−1
14.10.2019 19:07

P10e19t96r 23B42u57r23i13a74n 4271666514938

To jsou ale ztráty pro stát, který je vypočítal z toho, že dělníka nemůže 45 let vysávat a okrádat. To je stejné, jako by otrokář vypočítal své ztráty po zákazu otroctví. S naší diskuzí to nemá co dělat, my se bavíme o ztrátách a přínosu rodičů a to jen v úzkém perimetru důchodu a odvodů na něj.

+1/0
15.10.2019 13:43

J73i12ř40í 72Ř21e27z90n44í26k 4262652653145

Jenom pro upřesnění. Tou ztrátou se myslela ztráta pro společnost.

0/−1
16.10.2019 2:45

I52l70o74n49a 61E34r28n34e61s18t81o23v10á 7873229845870

Ta uklízečka ale vydělává třeba o 10 let více než vysokoškolák - už tím má větší důchod. A že pobírala minimální mzdu? Jak která. Dokud byla MM do 8.000 Kč, tak jsme zaměstnávali uklízečky na plný úvazek, přestože jejich průměrná pracovní doba byla 1,5 hod. denně.

0/0
21.10.2019 12:47

J71a67r73o97m38í85r 81G54r95a28f 5899936

Vy jste chytrý člověk,pane Buriane,tak poraďte naší vládě s důchodovou reformou!

P.S. Kolik je Vám let a kolik jste zplodil potomků ?[>-]

0/−2
12.10.2019 16:36

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz