Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to stejně hloupé, jako tzv. "řetězové hladovky", kdy si aktivisté zalezou na nějaké dobře viditelné místo, nejlépe do klece a dobrých pět minut tam trýznivě hladovějí. Vyjadřují tam solidaritu někomu nebo něčemu, výhodou je, že nic neriskují a dokonce ani nedostanou hlad:-).

3 0
možnosti
PB

P36e89t72r 48B61u37r50i32a15n

25. 11. 2019 8:24

;-D;-D tak to slyším poprvé...to je hlína!

A co dělají mezitím ostatní články řetězu, demonstrativně žerou?

0 0
možnosti
JK

Ono se na to lze podívat i z pohledu těch bezdomovců, kteří se nikdy bezdomovci stát nechtěli a to, že se ocitli na ulici, vnímali jako velkou životní tragédii, které se nakonec přizpůsobili nebo spíše otupěli. Ale to už je ten náš systém, reprezentovaný mimo jiné velmi energickými blogery, kteří dobře vědí, že si za to každý může sám a že každý má schopnost se rychle z ulice vypracovat zpět na "slušného" občana, protože oni to tak mají také, že ano. Ale v jednom máte pravdu, dobře se to posuzuje až odsuzuje z teplého, vybaveného bytu a s finanční rezervou.

2 2
možnosti
PB

P46e22t14r 98B62u40r55i47a85n

25. 11. 2019 8:22

Pokud se s životem na ulici smířili a otupěli, potom platí to co tvrdím já, tedy že tam jsou dobrovolně a z vlastní vůle. A s tím náš systém nemá opravdu nic společného, natož aby za to mohl.

Psát z tepla domova je jedna věc a psát smysluplně a logicky zase jiná, a máte pravdu, každý jsme zjevně nastavený jinak.

Ano, píšu z teplého a vybaveného domova, protože jsem si na to vydělal svou prací, kterou mám nejednu.

Rozdíl je na ulici se dostat a rozdíl je tam zůstat. Možná by bylo dobré porovnat co dělal energický bloger Burian v létě a co ve stejný čas onen bezďák. Tam by se ten rozdíl v tom nastavení asi ukázal nejlépe.

3 0
možnosti
MB

Akci jsem zaregistroval a dovedla mne k úsměvu. Vzpomněl jsem na své dřívější bezdomovectví s kytarou pod širákem, podobně pak na studiích - Spíce opivněn ve vlahých zákoutích brněnských parků ... !

Jako starší, jsem komunitě vyrazil vstříc ! Sesbíral jsem bezdomoveckou partu a vzal je na pivo ! Opravdu i zajímavé - lidé poměrně mladého věku, bez příznaků nějakých chorob. Osudy všeliké, především pak zaskočeni neobvyklostí, že za nájem v bytě se má platit, k tomu dokonce nutno chodit někam do práce a podobné voloviny ! Pivo jim chutnalo, já jej platil a povšiml jsem si i toho, že oni jsou svého druhu spokojení ! Sami vykládali o své svobodě - volnosti a svým způsobem i o pocitu štěstí. opisovali malebnost šachet teplovodního potrubí ... !

Opravdu jsem nad tím přemýšlel - Zcela jiný svět, jejich volby. Takto pohroužen do myšlenek jsem byl ovšem přerušen řízným hlasem své ženy - Muži, kde jsi to byl ? Zcela neobvykle smrdíš ! ... :-)

4 0
možnosti
PB

P52e21t70r 82B75u27r60i34a53n

25. 11. 2019 7:53

:-) je to tak. Viděl jsem cca 4 dokumenty o bezdomovcích. Ani v jednom z nich žádných netvrdil, že by chtěl pracovat a žít normálně, ale nejde to. Spíše mluvili naopak.

1 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik