Diskuse

Dostal jsem ban

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak to říct. I admin na diskusích je jen člověk. Příspěvek vyhodnotil špatně. Stačilo napsat, příspěvek by se vrátil, omluva by přistála a je po problému :). Příspěvek jsem vrátil, profil máte odblokovaný a omluvu za admina posílám touto cestou. Blog ponechám na hlavní straně, příště ale technicky vzato blog patří do hyde parku. Mějte fajn rok 2020 a každému kritikovi bych napsal "dámy, pánové.. přijďte k nám do redakce s zkuste si administrovat diskuse, pokud po hodině budete schopni dál číst, jste borci. Dokud jste si to ale nezkusili, tak fakt nemáte ponětí, jak náročné to občas pro adminy je". Tedy i kritikům fajn rok 2020, ať ho máte přesně takový, jaký ho chcete mít V.

12 2
možnosti
AL

Pane Bango, také nikoho nezvu, aby si šel vyzkoušet mou práci za mě. Nebudu zde vysvětlovat, jak je má práce těžká, náročná a vyčerpávající.

Našim zaměstnancům je to jedno, chtějí jasná pravidla hry, důvěru, ocenění a peníze. Chápu je. Když svou profesi nezvládají, budou nahrazeni lepšími Když naše firma bude neschopná, konkurence ji pohltí - právem.

Na výmluvy a perfektní zdůvodnění chyb není v dnešním životě prostor.

Pěkné svátky všem.

7 3
možnosti
AL

Zajímavé téma, dobře zpracované, skvělá diskuze, čtenost i karma, co více si může autor blogu přát.

--------

Petr Burian : "Dnes jsem popil, takže z technických důvodů diskuzi vynechám."

.

Pijte častěji a přitom pište, výsledek je skvělý.

R^

6 3
možnosti
Foto

Taktéž mi teď pan Burian připadá přívětivější. O to více, že je z hornického kraje; myslím si, že z Ostravy nebo z Karviné. Bože, jak jsem vůni toho kraje milovala, když jsem jezdívala k babině na pouť nebo na prázdniny... Zdař bůh.

3 1
možnosti
MB

Smazán - vybanován byl již zřejmě každý. Kdysi jsem to zkoumal a text vložil znovu ! Byly mi strženy další body + smazán. Přestal jsem se trápit a nebádám. Opakovaně sděluji, že blogování beru jako jakousi společenskou zábavu - Bučková luští a Buček furt cosi sepisuje ! Tedy připisuji - Autoru + dalším, přeji še dobré. Pišme, třeba smazáni nebudeme. Pro úplnost - Jsem rovněž v hornické rodině ! Tchán - Šachta Doubrava Karviná. Nejlépe to horníky bylo v jejich Zahrádkářské kolonii ! Pochopil jsem, že jejich chatky - úroda = Bezvadný krycí manévr jak prchnout z rodiny do přírody ! Opravdu, fantastičtí a robotní lidé - agro - alko = Zážitků kopec ! :-)

6 0
možnosti
Foto

:-)R^V tak vítejte v díře, pane Bučku.;-D

5 0
možnosti
VH

Petře souhlas. Ještě mě tu občas nadzvedne, že pár vyvolených se vyhřívá ve Výběru, či Zaujalo nás i týden, u plebejců je někdy hodina či dvě...

1 0
možnosti
Foto

Týden určitě ne, a hodinu či dvě také ne :-)

0 0
možnosti
PB

P54e50t34r 88B14u22r77i57a51n

29. 12. 2019 23:48

Děkuji všem za diskuzi. Des jsem popil, takže z technických důvodů diskuzi vynechám. A zítra mám dvanáctku, takže se zúčastním až večer.

Nicméně diskuzi jsem prolétl očima a musím konstatovat, že oproti jiným blogům je ve shodě všech zúčastněných. A za pravdu mi dávají i ti, se kterými bychom si v jiných diskuzích nepodali navzájem ani kůrku chleba. To už by pro adminy mělo být vodítkem, že něco je zkrátka fakt špatně.

Plusem potom označuji všechny příspěvky které jsem v rychlosti četl na znamení, že to neflákám. Můžu se k nim vrátit později.

Děkuji všem přítomným za odvaz v diskuzi a adminům za to, že i nepříjemné téma nechají v klidu proběhnout.

6 0
možnosti
PD

P30e96t18r 49D45u34s

29. 12. 2019 23:23

Ale až se objeví zkratka(dle Ostravského vzoru) "tpč",to bude mazec! ;-D

4 0
možnosti
PB

P16e58t42r 97B71u21r83i25a64n

29. 12. 2019 23:36

;-D cype, tak tohle slůvko jsem taky zapomněl zmínit. Jsem synem horníka z Karviné. V desateru slušné diskuze se mj. píše zhruba toto: diskutujte tak, jako byste mluvili se svými rodiči.

No, kdyby admini slyšeli jakým stylem se bavíme my s tatou u piva, asi by se rovnou oběsili na prvním tlačítku delete na klávesnici. ;-D

11 0
možnosti
Foto

Petře, souhlas, karma, ale je to marné.:-)

4 0
možnosti
PT

P74e33t84r 93T36o42m22e83k

29. 12. 2019 22:34

Já si to troufnu shrnout. Zdejší šéf administrátorů jakýsi R.B. a jeho anonymní podřízení nejsou lidé na svých místech. A jejich šéfka, šéfredaktorka N.P. se jich buď bojí nebo je jí to úplně jedno.

1 1
možnosti
KT

Tak úplně anonymní nejsou, ale otázkou je zda nebyli v průběhu svých funkcí postiženi syndromem Stepfordských paniček.

2 0
možnosti
Foto

máte pravdu, cenzoři idnes jsou kapitola sama pro sebe Rv

2 1
možnosti
PB

P65e69t20r 59B82u73r47i70a38n

29. 12. 2019 23:01

R^ Dík...vážím si toho.

1 0
možnosti
TT

A tento článek bude přesunut do Hyde parku. ;-)

0 2
možnosti
Foto

Proč by měl být?

2 1
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik