Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KS

Opíráte se tu do pánů Dandy a Řezníčka, ale já bych alespoň ocenil, že se snaží diskutovat. Jakmile se jedna strana nebaví s druhou, je to začátek konce.

3 2
možnosti
ZD

Děkuji za shodný názor. Autorovi jsou argumentem poutavé slovní obraty. Dává příliš nahlédnout do svého nitra.

3 4
možnosti
PT

To muselo dát práce a přitom taková blbost :-)

5 6
možnosti
PB

Že jo, taková blbost. Babišovci kradou jako Švédové za třicetileté války, tak proč se tím zabývat.

8 5
možnosti

Tak větší blábol jsem už dlouho nečetl!;-D

7 7
možnosti
PB

V čem je to blábol, v tom že ANO je stejná jako ostatní strany u koryta a Babiš má na hlavě víc másla než Madeta, nebo že jsem si to dovolil vůbec napsat a udělal tak z jeho voličů paňáci?

10 3
možnosti
ZD

Proč já podporuji ANO jsem již opakovaně prohlásil a rozhodně to není pro podporu kvůli osobě pana Babiše. Ve svých názorech se přikláním k tomu co napsal pan Řezník. Váš text jsem nazval poštěkáváním psíka, protože je nemoudře zaměřen na nesmiřitelnou kritiku hnutí ANO. Nesmiřitelná kritika je účelově slepá. V podobném duchu slepé nesmiřitelnosti svou politiku nese pan Fiala (i aktuálně celé vedení) a výsledky ODS tomu odpovídají. Sám konec blogu, kdy hromadu negativ ( pochopitelně uznávám, že mnohé jsou realitou) porovnáváte s "nezdaněnými kabeličkami" dává tušit spíše hysterický přístup k vidění světa a opět potvrzují vaší selektivní slepotu. Vaše neslušné výrazy v následné diskusi můj názor jen potvrzují.

11 12
možnosti
PB

Ve snaze zmírnit nepříznivá fakta podsouváte mému blogu jiný charakter a účel, než má. Píšete, že jeho podstatou je slepá kritika hnutí ANO.

A přitom poselství mého článku je jasné a jiné: pokud voliči ANO volí Babiše proto, že už mají dost rozkrádání státních peněz, jak často tvrdí, proč jim nevadí, že za Babiše je situace stejná, ne-li horší?

Nepředpokládám, že byste mi na tohle uměl odpovědět. To ostatně nikdo z jeho příznivců v diskuzi.

P.S. a ano, nezaplacená daň z kabelek proti 800 milionům dotací ročně je fakt pakatel, pane nehysterický obdivovateli vůdce.

7 3
možnosti

takže proč volím babiše. Jsem zaměřen na levý střed...pokud by sociální demokracie nesouzněla s kalouskovou politikou a neprosazovala zelené šílenství a příchod imigrantů, tak bych volil jí. Teď si chybu uvědomili. Ale klesli kvůli tomu nebezpečně k 5%, takže se obávám, že by můj hlas propadl. A podle mne Babiš dělá levostředovou politiku a je to silný subjekt, schopný prosadit řadu věcí.

Zatím nebyl odsouzen Navíc je otázka i kdyby...zda z toho něco měl. Ta fanatická kamppaň vůči němu ...mne to připadá, že spousta věcí včetně veřejných zakázek a jiných toků peněz byla rozdělena mezi tradičními stranami. A ti nelibě nesou někoho nového. Navíc věřím, že pravice má daleko větší aféry ale daří se jí to zatím tajit. Z minulosti je příkladů dost. No a co ten Vodra? Nyní místopředseda ODS a promopro...mohu argumentovat. Ale to nemá cenu. Jeho prohřešky mi připadají nevýznamné a pravděpodobně bude osvobozen.

Nechci aby můj hlas propadl ve prospěch pravicových strana proto volím ANO

7 10
možnosti
PB

P14e11t63r 71B94u54r60i10a97n

26. 1. 2020 19:05

..takže proč volím babiše. Zatím nebyl odsouzen...To je hodně dobrý...takový upřímný ;-D

A tohle taky: Navíc věřím, že pravice má daleko větší aféry ale daří se jí to zatím tajit.

Tak jak je to. Babiš své aféry netají, nebo co? A když nebyl odsouzen, jsou to vůbec aféry?

10 4
možnosti
JB

J92o62s86e76f 97B24a17r78t91h

26. 1. 2020 18:07

Dobrá analýza. Myslíte že budete ještě dlouho přispívat do stranického tisku?

5 1
možnosti
PB

P30e51t64r 85B66u63r96i29a73n

26. 1. 2020 17:56

Ministerstvo spravedlnosti přestalo připravovat etický kodex vlády, podle nějž se ministři měli chovat například v případě střetů zájmů. Podle premiéra Andreje Babiše ho ministři nepotřebují, protože prosazují transparentnost, uvedl Radiožurnál.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/andrej-babis-ministerstvo-spravedlnosti-eticky-kodex-vlada-stret-zajmu-korupce.A181019_105418_domaci_mpl

Kauza ohledně e-shopu za 400 milionů korun, kvůli kterému v pondělí skončil ve funkci ministr dopravy Vladimír Kremlík, odhalila větší problém. Předražené či problematické zakázky se objevují na celé řadě ministerstev.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/pirati-eshop-vladimir-kremlik-ivan-bartos.A200122_114840_domaci_knn

Jakže mi to spílají koblihy zde na diskuzi? Že Babiš dělá všechno pro obyčejné lidi, že ho jeho odpůrci proto fanaticky nenávidí apod.? No tak bravo, tleskám vám, vy jeho voliči s rozumem v hrsti.

5 1
možnosti
JL

Pane Buriane. (pro ctenare take). Na vas prostredni odstavec je velmi kratka odpoved na vyreseni dalsiho podobneho problemu

"Pred uzavirenim jakekoliv financni nahrady pro statni zakazku, cely projek MUSI schvalit druha skupina z jineho ministersva", (doprava chce uzavrit zakazku a ministersvo financi MUSI vse schvalit). Nad urcitou castku, je treba premieruv podpis!!!

1 0
možnosti
ZD

Poštěkávat, nic jiného než poštěkávat vám i nadále nezbyde. Znáte to o té karavanė, viďte.

2 0
možnosti
PB

P16e95t80r 10B39u58r42i16a95n

26. 1. 2020 17:22

Ano znám: Babiš krade celé karavany a hlupáci mu k tomu ještě tančí.

10 2
možnosti
Foto

Skvělá práce, Petře. Já jsem nedávno v jiné diskusi psala, že jsem přemýšlela, co z toho, z čeho Babiš obviňoval druhé, sám ještě neudělal, a nic mě nenapadlo. Vy jste to shrnul hezky. Ale jak je vidět z diskuse, jako kdybyste koblihy na zeď házel.:-) Karma

11 5
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik