Sobota 6. června 2020, svátek má Norbert
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 6. června 2020 Norbert

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O63t49t90a 80Z77a42b53i43l96a60n94s23k89ý 9911977503916

Válková vadí a Křeček ne? Jste divnej...

+3/0
22.2.2020 17:45

P96e92t44r 63B67u51r33i71a46n 4121676524538

Válková mi vadila méně z důvodů své minulosti,kdy byla servilní k totalitě, ale více protože lhala a mlžila. Takže koho by ona chtěla ochraňovat před kým v kombinaci těchto dvou svých vlastností?

+1/−1
22.2.2020 18:52

J45i43ř43í 98Ř58e31z26n64í53k 4732112773205

V čem Válková lhala.? To je do nebe volající je neznalost veřejného diskurzu pražského jara. 30. června 1968 po všech tehdejších diskuzích byl v článku tehdejšího významného publicisty M. Lakatoše Genese politických procesů ve Svobodném slově Urválek označen jako jedinec, drcený systémem, který si nebyl vědom toho, co dělá. Pokud paní Válková, nebo některý z jejich kolegů tento článek četli, tak nutně museli dospět k závěru, že Urválka je možné toliko politovat

0/−1
22.2.2020 19:23

P77e50t62r 56B41u52r85i49a52n 4791726774948

Pokud paní Válková, nebo některý z jejich kolegů tento článek četli, tak nutně museli dospět k závěru, že Urválka je možné toliko politovat...;-D Tak jako analytička práva se fakt nemá rozhodovat podle jednoho článku uveřejněného vpravo dole, to fakt ne. To přísluší tak maximálně voličům Zemana a Babiše.

A v čem lhala zde: https://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=743737

+1/0
22.2.2020 19:44

J97i66ř19í 41Ř39e84z89n52í25k 4612782903425

A jak mám tedy rozpoznat, v čem lhala, když vy jí vůbec nemáte odvahu ani přímo citovat. Musíte uvést výrok,. a pak vysvětlt, v čem spočívá jeho lživost.

"Prší" "Ne, neprší", tedy původce se výroku "Prší" se mýlí.

Ale nestačí konstatovat omyl, musíte konstatovat, že původce výroku věděl, že neprší a že tak učinil jenom proto, že vás chtěl zatížit deštníkem.

Teprve pak lze uvést, že původe výroku "Prší" lže.

Co se Michala Lakatoše týče, tento o generaci starší ústavní právník a publicista (Zítřek) dodnes žijící (tedy právě tento pán by mohl asi objasnit, co mohla a nemohla studentka válková vědět o Urválkovi) mohla vědět o Urválkovi.

A toto je hodně zajímavé: Václav Havel ve čtvrtek 12. června 1969 navzdory policejním hlídkám promluvil u bočního křídla Domu kultury NHKG k asi pěti stovkám lidí shromážděných na náměstí. Kromě Havla vystoupil tehdy i šachový mistr a publicista Luděk Pachman či novinář Michal Lakatoš. Kritizovali cenzuru a posrpnovou politiku v Československu.

0/0
23.2.2020 1:39

P76e33t37r 52B29u43r85i56a72n 4821196884708

Citace a rozlišení na zlý a hodný třeba jen pro malé děti. já v článku píšu co Válková údajně nevěděla a k tomu máte odkazy.

Váš poslední odstavec, co je na tom tak zajímavého?

0/0
23.2.2020 7:44

J24i66ř14í 91Ř62e70z30n62í32k 4582542213435

Abyste morální autoritu toho Lakatoše nezpochybňoval. Paní Válková vám kdykoliv může nabídnout, přečetla jsem si jeho článek a tím to pro mě bylo vyřizeno. A nebo naopak Urválkovi by něco vyčetla a on by ji na svou obhajobu předložil výstřižek z daného článku.

Vy jste ovšem nenapsal, co údajně nevěděla, ale že lhala. To byste ji musel vyzvat k provedení zkoušku na detektoru lži.

0/0
23.2.2020 10:53

Z25u86z67a62n88a 82S65k97o75p61c22o98v60á 6389911485349

díky a karma, samozřejmě

nejdřív jsem četla nějakej demagogickej paskvil od vašeho "kolegy", naštěstí jsem si spravila náladu v diskuzi, kde je většina lidí normálně uvažujících a našla jsem tam i odkaz na tento sloupek, svědčící o zdravém rozumu

+4/−3
22.2.2020 16:19

P83e10t52r 68B69u32r47i32a97n 4171696794538

;-D děkuji, potěšila jste mne. On kolega Turner visí (ne vlastním intervencí) na titulní straně Idnes už druhý den, proto má taky čtenost téměř 6500. Na první pohled by se mohlo zdát, že je to tím, že článek upoutal mnoho lidí. Není to tak. Na titulce se nezobrazují blogy tak jak jdou za sebou, nýbrž redakce si tam podrží ty, které ji zaujmou a které chce takto protěžit. Pak logicky, při masové frekvenci čtení internetové stránky Idnes k onomu místu dorazí i spoustu lidí a článek si přečtou. Být tam článek o rozkvetlých jívách, měl by podobnou čtenost, jen by byl o trochu smysluplnější než to, co napsal kolega Turner.

+3/−3
22.2.2020 16:33

P73e81t41r 84Š27e97v88č20í93k 3351335717485

Jste poměrně hodně trapnej týpek...

+5/−1
22.2.2020 17:23

M15i91r92o12s41l38a24v 96K74u54l67h73a54v64ý 5299392891

Umíte jen přištěkávat, ale kloudný názor z Vás nevypadne.

0/0
24.2.2020 0:22

V74ě94r28a 32V86y39o67r74a21l92o58v24á 4889745299951

Jste v dobré společnosti autore, mimo komoušů a SPD se obdivně vyjádřil ke Křečkovi i Vandas, takto šéf DSSS...českých nácků.... jste fakt v té nejlepší společnostiR^

+2/0
22.2.2020 17:33

V31á27c55l39a95v 75R41ů64ž55e97k 3376727206728

Když mu dává pochvalu i Arnold Amicus...hlouběji to už nejde:-)

+1/0
22.2.2020 18:45
Foto

J43a69r79o13m59í37r 53P26e27t62ř35í36k 6304441649818

I já se přidávám s pochvalou, nebo pan Burian napsal rozumný článek.

+2/0
22.2.2020 19:10

J85a78n 48J76a33n46k73o10v93i98č 3639623759872

Tak to je TOP, pochvala Od Arnolda a Petříka, co chtít víc?R^

0/0
22.2.2020 19:31

P12e93t63r 47B59u88r44i84a24n 4911526154988

Budete se divit, ale svým způsobem to velká pochvala opravdu je. Já se s oběma uvedenými ideově nesnáším. Sám jsem několikrát zdůraznil, že jsem pravičák a antikomusita, levičáky zesměšňuji v každém svém druhém blogu a v tomto dokonce Ovčáčka označuji za kašpárka. Takže pokud tihle dva mne chválí za dobře vyjádřený názor, potom to zvláštní pochvala opravdu je.

0/0
22.2.2020 19:55

V91ě14r68a 54V95y10o72r22a57l33o42v49á 4959955789191

Tak si to užijte, "tvrďáku"Rv

+1/0
22.2.2020 20:00

P59e72t89r 49B39u60r40i71a82n 4831756474108

Ď, užiju. A vy se zase proběhněte po internetu, abyste zítra ráno věděla jaký názor máte mít.

+1/0
22.2.2020 20:43

V64ě56r34a 28V47y80o95r34a54l67o62v12á 4759535709301

Taky děkuji, já si celý život držím ten svůj a ten se rozhodně ani zdaleka neshoduje a nikdy neshodoval s názory komoušů a nácků jako ten váš...ale jasně, nic není černobílé:-)

+1/0
22.2.2020 20:56

P97e63t92r 65B74u63r28i62a64n 4691416734968

Ale vždyť tomu nevěříte ani vy sama a ani to není technicky možné. Protože ti jmenovaní musí mít nutně nejméně polovinu svých názorů shodných s vámi. Např. na senát, na inkluzi, důchodovou reformu apod. A to ještě polovina z nich takový a druhá makový protože i v jejich řadách je mnoho rozdílných názorů.

Napsat mně antikomunistovi, že můj názor se shoduje s názorem komoušů a nácků je trochu hloupé paušalizování hodné tak do putiky po desátém pivu. A jaký názor? Ve svém blogu jsem napsal dva 1. že ti demonstranti před budovou byli sebestřední kašpaři a za 2. že souhlasím s Křečkem v tom, že úřad ombudsmana nemá být vlajkovou lodí lidskoprávních aktivistů. A za tím si budu stát i v tom vašem černobílém světě.

0/0
22.2.2020 23:35

P71e21t34r 35B21u92r76i18a30n 4581256824838

Díky pane Petříku.

0/0
22.2.2020 19:50

P15e15t36r 47B62u16r68i50a83n 4301826814348

Výkřiky tohoto typu pocházejí většinou až z úplného okraje inteligenčního spektra. Nemohu za to, že stejně kladný názor na určitou věc má se mnou i ten a támhleten. A popravdě mě to ani moc nezajímá. Pokud např. budu tvrdit, že nacisté v SSSR páchali zvěrstva, bude se mnou souhlasit i sám Putin, včetně všech bolševiků. Kdybych se měl řídit jako vy jen tím, kdo co schvaluje a papouškovat cizí myšlenky, nepsal bych dobré blogy. Já si své názory umím obhájit, což u vás nepředpokládám, neboť jste svůj vlastní zatím nepředložila.

0/0
22.2.2020 19:05

V10ě37r70a 62V76y48o31r37a82l55o38v76á 4639595929221

Vás to samozřejmě zajímat vůbec nemusí, proč taky...pro nás ostatní je to jistý ukazatel, do jaké řady jste se postavil, že? Tím, že nepíši vlastní blogy, ztrácím možnost ty vaše kritizovat?

0/0
22.2.2020 19:16

P76e15t76r 81B89u58r23i36a27n 4161356144558

Jako fakt svět není sestaven z několika černobílých řad lidí s jednotným názorem. To máte dost jednoduché myšlení, ale jak vidím, k přežití to postačuje.

A tuhle hloupost: Tím, že nepíši vlastní blogy, ztrácím možnost ty vaše kritizovat?...raději nebudu ani komentovat. Mimochodem, psal jsem o vašem nevyjádřeném názoru na Křečka, nikoliv o tom, že nepíšete blogy. Vy asi budete fanda lidskoprávních neziskovek, že? Tam zhruba takovou úroveň logiky hledal.

0/0
22.2.2020 19:49

V90ě51r53a 85V92y48o47r67a80l75o60v56á 4329585979691

Poučujte si prosím někoho vám blízkého, jestli někoho máte... arogance a drzost z vás přímo stříká, máte snad nějaké nervíky, nebo osobní problémy? Jestli ano, řešte si je doma.Rv

0/0
22.2.2020 19:59

P98e55t74r 38B16u24r15i98a43n 4501236444458

Tak poučovat a tahat sem své mindráky jste začala vy. A jako sorry, že jsem se z nich nerozklepal.

Měla jste už xx možností napsat zde normálně svůj názor ohledně toho, proč vám Křeček vadí, ale zřejmě jste dosud neobdržela závaznou brožuru s pokyny.

0/0
22.2.2020 20:47

V69ě23r27a 80V94y63o86r33a76l66o53v73á 4199335109301

Proč mi Křeček vadí? Hmm, je toho víc, ale jsou to věci všeobecně známé jistě i vám. To jeho zatloukání s titulem Judr, jeho trapný boj za regulované nájemné, v neposlední řadě i to, že Křečka do křesla ombudsmana zvolila jakási postnormalizační koalice ANO-ČSSD-KSČM-SPD-Hrad. Celkově je to pro mě takové socanské nemehlo, které i vzhledem ke svému věku, bude v úřadě platný asi jako Čuba v Senátu. Pan Schorm by byl podle mého mnohem lepší volba ve všech směrech. Co myslíte, mám podle vás právo na takový názor?

0/0
22.2.2020 22:11

P43e36t63r 37B56u17r78i38a27n 4801756454538

Začnu od konce. Nikde a nikdy jsem nepsal, že někdo nemá na svůj názor právo. Takže si tady nehoňte vlastní ego bojovnice proti totalitě. Za druhé, z mého blogu vyplývají pouze dva fakty: 1. že ti demonstranti před budovou byli sebestřední kašpaři a za 2. že souhlasím s Křečkem v tom, že úřad ombudsmana nemá být vlajkovou lodí lidskoprávních aktivistů.

Jeho boj za regulované nájemné odsuzuji v článku taky, jeho kauzu s titulem neznám a to že byl zvolen současnou vládní klikou, která má v hlasování většinu !!! je tak logické, jako střídání dne a noci. Spíše jsem šokován, že z takové přirozené věci je někdo na větvi. (a může mít ANO-ČSSD-KSČM-SPD-Hrad taky právo svůj názor, abych vás parafrázoval, co myslíte?)

Co se týče toho Schroma, tak jsem si ho vygooglil (protože můj blog fakt není o obhajobě Křečka proti Schromovi, ale o něčem jiném, takže jsem ho neznal) a z rozhovoru s ním jsem zjistil, že ten člověk neskutečně žvaní odnikud do nikam. Je to typický užvaněný, alibistický byrokrat. Ani na jednu otázku neodpověděl přímo, jasně a rázně:

https://www.ceska-justice.cz/2020/01/kandidat-na-ombudsmana-schorm-by-se-chtel-zabyvat-byrokracii-nesmyslne-uradovani-se-lidem-prodrazuje/

A jinak díky za to, že konečně diskutujete normálně.

0/0
22.2.2020 23:48

J51a52n 35P13a31v20l62í43k 2747362935211

Křeček je to nejhorší, co mohli soudruzi z ANO, ČSSD, SPD a KSČM zvolit ze tří navržených kandidátů, a to vzhledem k jeho nikoliv bezúhonné minulosti. Je to stejný typ jako před ním navrhovaná Válková, tedy takový, jichž si občan těžko může vážit. K tomu lze přičíst jeho věk, jako trafika do 87 let výborné, jako šéf významné instituce absurdní. Je to vizitka většiny ve Sněmovně, protesty jsou na rozdíl od té volby přirozené.

+3/−4
22.2.2020 11:58

M46i31r88o30s63l96a89v 14K78u10l23h58a16v88ý 5629432871

V demokracii je PŘIROZENÉ přijmout demokratickou volbu, ale na to Vy - nesoudruh - nemáte; ostatně jako jiné tradiční štěkny od kavárenských stolků.

0/−1
22.2.2020 13:58

P63e24t87r 50B78u35r24i28a70n 4871236474868

Křečkovi je 82 a vypadá rozhodně zachovaleji než např. Zeman. Hlavně jeho názory jsou smysluplnější a logičtější. Je to dobrá volba.

+1/−2
22.2.2020 14:33

J67a98r69d26a 19F85i89š17e62r 4837844411749

Kdybych měl být jmenován kýmkoli, tím spíše ombudsmanem, a skládat slib do rukou vrchního bolševika a agenta komunistického gestapa nebo úplně hloupého rasisty, požádal bych zdvořile Poslaneckou sněmovnu, že až budou mít na skladě reprezentantů někoho méně pokydaného, aby mi dali vědět a odkráčel bych středem. Nevíte, proč totéž neudělal pan JUDr. Křeček? Cti totiž může mít každý, kolik chce! 廊

+5/−3
22.2.2020 10:43

A51r38n75o95l41d 57L29i55č20k22a 7166695674950

Nemusíte se Fišere obávat.

Taková situace vám nehrozí.

:-)

+2/−3
22.2.2020 11:52

O73t12t92a 18Z76a66b91i41l23a88n88s79k76ý 9521797113396

Občane Ličko, pořád vás baví ta komunikace s administrací?;-D;-D

0/0
22.2.2020 12:10

M12i18r14o82s85l52a74v 56K65u27l40h57a86v62ý 5559512881

RvRv Uznejte, že kopírovat teatrální Němcovou z Hradu by bylo pod úroveň. A pan Křeček není přihlouplý nálepkář, tak jako Vy.

0/−2
22.2.2020 13:53

P26e15t69r 74Š18e74v82č19í24k 3851165617795

Pod vaší "úroveň" zcela jistě....Rv

0/−1
22.2.2020 15:41

M75i74r19o81s14l61a62v 22K87u58l27h61a21v48ý 5609832361

Když ani nevíte, co to ta úroveň vůbec je, nepište o ní.

0/0
24.2.2020 0:20

A36r43n37o86l36d 73L41i64č92k43a 7316735704650

Gratuluji.

Úžasný poměr čtenost vs. karma.

21.2.2020 v 12:27 | Karma článku: 42.52 | Přečteno: 1930 | Diskuse

--------

Karma.

+6/−5
22.2.2020 9:46

O67t93t84a 50Z65a48b14i57l93a87n76s37k56ý 9511237963356

Pochvala od občana Ličky, také blahopřeji autoreR^R^

0/0
22.2.2020 12:11
Foto

Z31d35e86n59ě72k 33B92á49r10t76a 6272211277411

Opravdu komické.Levičák, který se dlouhá léta snažil omezit vlastnická práva majitelů bytů je pro Vás najednou hrdinou....Najednou Vám ani nevadí,že jde o kandidáta Zemana, kterého na truc zvolilo ANO s podporou komunistů. Tedy ti samí, proti kterým se zde dlouhodobě vymezujete.;-DNa druhou skupinku, která přišla podpořit ombudsmana, brněnskou náckovskou skupinu "Slušní lidé" jste nějak zapomněl i její podpora mluví sama za sebe.....

+9/−6
22.2.2020 6:38

M47i26r91o59s66l36a97v 93K44u32l77h48a49v19ý 5989272891

Jako obvykle Bárto - kecáte!!! Už mnohem zasvěcenější než my dva dohromady počítaly pravděpodobnost a všem vyšlo, že pan Křeček musel dostat dost hlasů z opozičních stran.

Po tragické Šabatové, i kdyby nástupce jel na půl plynu, zavane v ombudsmanství realistický svěží vítr.

+1/0
22.2.2020 13:48

P51e95t18r 98B47u83r16i94a70n 4901116644708

Škoda, že takto Křeček nemluvil před lety v roli zastánce regulovaného nájemného. Stát by dnes nemusel doplácet obří vratky na činžích a já mu mohl tleskat už tenkrát.

Zdroj: https://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=745947

To je citace z mého blogu, kterou vy jste lživě zamlčel. A za druhé, já neškatulkuji lidi podle toho, který tábor je podpořil, to dělají lidi s předsudky jako jste právě předvedl vy. Já hodnotím lidi podle konkrétních činů v konkrétní situaci. Skupina Slušní lidé nejsou žádní náckové a neuvedl jsem je proto, že o nich můj blog není. Je o lidech, kteří si zohýbají demokracii jen pro svůj zájem a plošně upírají práva lidem jen pro jejich názor.

0/−1
22.2.2020 14:30

P85e46t75r 56B38r21o63d90s55k70ý 5376373895649

...... osobně bych ombudsmana zrušil na doby,- 123!,- v diskusi bylo, ke konkrétnímu falu, vše podstatné řečeno,- ....... Šabatové a jí podobné nepěstovat, nepodporovat, nevolit, ničit v zárodku, vygumovat z podvědomí lidí,- a všichni víme PROČ VEU!!!

+5/−3
21.2.2020 23:34

M80i34r83o83s50l81a86v 75K24u19l42h10a42v85ý 5649942441

R^ Z poslední doby byl největší rozkol mezi Šabatovou Křečkem kvůli muslimce, hlásící se na zdrav. školu. Nevěřím, že ona (ne)studentka podala sama žalobu na ředitelku; iniciací právního oddělení ombudsmana Šabatová zneužila své postavení a Křeček s tím nesouhlasil.

NS případ vrátil k novému projednání s tím, že školy ani svým školním řádem nemohou zakazovat nošení náb. symbolů. Jsem zvědav, jak se k tomu pan Křeček postaví a zda nebude dělat mrtvého brouka.

+2/0
21.2.2020 22:07

P95e39t73r 45B41u71r92i79a86n 4631976944358

Děkuji za konkrétní příklad a jeho připomenutí.

Ano, tam jsou ty hrany, které udávají směr dalšího vývoje myšlení nás všech.

Já osobně nadřazuji školský zákon "bez výjimek" nad osobním rozmělněným falešným zdůvodněním: "z důvodu víry".

V tomto plně souhlasím s Křečkem a kdo ho neznal, ten teď gooluje.

+4/−2
22.2.2020 1:55

L79u71b57o29š 35C69h86l17u60m81s82k20ý 2310665238385

R^ Už pár let mně připadá, že největším nedostatkem naší nové demokracie vyššího typu a zároveň překážkou budování nové šťastné společnosti, jsou volby. A to jak volby parlamentní, tak volby osob do různých veřejných funkcí. Vždyť dnes přece máme tolik lidskoprávních organizací, elitních politologů, kulturních pracovníků, celebrit a novinářů, kteří vědí, na rozdíl od hloupých voličů či volitelů, kdo má být kde ustaven. Prezidentem počínaje, přes vládu a třeba tím ombudsmanem či členem Rady pro RTV konče.

+4/0
21.2.2020 21:24

B78r77o36n60i35s40l97a26v 28G48a61b89r13y62š 2282889801

A ta vetsina je nejak utlacovana? Maji nejaka mensi prava? Nesmi neco, co ostatni ano? Pokud vim, tak ne a spoustu minusu dostavam ja. Tak jakapak utlacovana vetsina?

+1/−2
21.2.2020 19:42

P88e38t70r 51B22u59r93i18a37n 4441566894358

Já netvrdím, že většina je přímo utlačovaná. Kde jste k tomu přišel, pane Gabryši? Proč jste si to vymyslel? A teď tu s tím sám prudíte, proč? Protože jste jinaký a nenávidíte majoritu?

Ale pokud skutečně budete chtít nahlédnout do opravdové diskriminace bílé většiny, tak zde:

A: Zajištění finanční a materiální podpory romských žáků/studentů

a) Podmínky pro podání žádosti:

v. žák/student doloží, buď on sám, nebo jeho zákonný zástupce čestné prohlášení o tom, že je příslušníkem romské menšiny,

http://www.msmt.cz/vzdelavani/zakladni-vzdelavani/roma-ss-a-vos

Je vám jasné, že pokud budete studovat na střední škole, máte nárok na příspěvek. Ovšem pokud jste bílý Čech tak ne, bohužel, špatný původ.

+6/−2
22.2.2020 2:16

B19r15o78n50i18s85l70a44v 98G49a72b40r10y85š 2182959141

Nenávidím majoritu? A na to jste přišel kde, pane Buriane? Proč jste si to vymyslel? Protože jste normální a většinový? ;-D

Na střední škole jsem studoval. S jedním tmavším hochem. Ale že by se chlubil, choval nadřazeně, nebo se cítil odstrkovaný, to ne. Nevidím žádný důvod podporovat tyhle lidi, mají stejné možnosti jako všichni ostatní. Že na ně společnost pohlíží jako na škůdce bez smyslu pro pořádek, za to si můžou sami.

+1/0
22.2.2020 11:04

P97e63t93r 39B42u37r52i85a65n 4271416514978

Odpověděl jsem vám na konkrétním příkladu jak nemá většina stejná práva jako menšiny.

0/0
22.2.2020 14:15

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz