Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aneb...nedržte se všichni doma pod krkem!:-))))

0 0
možnosti
Foto

Petře, pro mě jsou nejhorší ty domácí úkoly se zlosyny. Psychickou náročností mi to připomíná práci pyrotechniků. Každou chvíli hrozí výbuch.

0 0
možnosti

Dobrá metoda se pozná tak, že funguje. I v době záludoviro krize. Pobyt s ženou mi potíže nečiní, neb jsem se naučil poslouchat. Poslouchám tak, že nenaslouchám .Objev obrany před poznáním, že má potřebu ! Dříve potřeby i jiné, nyní zase o vyluzování fónů. Stále na mne mluví a cosi oznamuje. Ovládl jsem technologii, že dokáži sluch vypnout ! Vyprecizoval, kdy mazaně v nepravidelných intervalech přikyvuji hlavou. Činí to dobře, souzníme a harmonizujeme. Pravda, občas i defekt ! Proč jsi tam nebyl ? S hrůzou seznávám, že někdy i něco konkrétního oznamovala, já to odkýval - nezaregistroval. Každopádně, součty kladných bodů převažují ...

Nezapomenu na vynikající besedy u šípkového vína s otcem. Taky na ženy došlo ! "Víš synu, ženy bytosti podivné jsou. Kupříkladu hle - Pohlédni na matku svou" ! (Cituji doslova, včetně slovosledu - bonmot oběhl generačně celou rodinu). Jo, jo, furt dokola - Nejde to s nimi, ani bez nich. Dobře mi tak - Neženil jsem se proto, abych se rozvedl. (pokračoval rodič). Tož tedy já taky táto a milá ženo ... :-)

1 0
možnosti

...... ;-D;-D ve zkratce zmapovanej celej můj život,- neuvěřitelný!R^

0 0
možnosti

to mi připomnělo: "dnes nám nešel internet, zašel jsem do obýváku a narazil tam na spoustu celkem milých lidí..."

2 0
možnosti

;-D a mnohé z nich jsem ani pořádně neznal. Jo to by šlo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik