Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Článek je na čtení docela náročný a není pro každého. Ovšem, kdybych měl tu možnost, potom bych závěrečnou Videoslátaninu Petra Buriana okamžitě zařadil do soutěže "O Zlatou mříž ministerstva vnitra". ;-D R^

1 1
možnosti

P63e91t98r 84B45u81r59i60a46n

24. 4. 2020 14:40

Není to má slátanina. Jste pozoruhodně útočný a mimořádně pokaždé vedle. Asi je to už váš životní úděl, být vždy ten až na konci. Onu slátaninu si můžete zadat do Youtube a zjistit autora i čas vzniku spolu s originálem, podle kterého ji kdosi udělal. Už minule jste se podobně ztrapnil, když po sérii mých blogů proti nelegální migraci jste mne nazval příznivcem vítačů.

Zkuste občas přemýšlet aspoň googlem, když to vlastními silami nezvládáte. Hezký popletený den vám přeji.

2 1
možnosti

...... nejsme a nemůžeme v tom společně byt nikdy,- se vopakuju, ale nezávislou, precizní a neomylnou justici, po výkonu MS Praha, totálně zneschopní následná vlna žalob na odškodnění po Covid (občan vers. stát). Příkladná rychlost a perfekcionismus MS o právním (ne)krytí nouzovky je obdivuhodná! Odškodnění jde mimo mne (ostatním to přeju),- enem mě trochaj mrzí, že jako aktér občanskoprávního sporu čekám na rozhodnutí v "občanovi", již PÁTÝM ROKEM a rozsudek stále v nedohlednu! Přitem v tem Práglu to tak fantasticky šlape,- žejo?! ,- ....... a proto v tem nejsme společně!

4 0
možnosti

Tož se budete muset aspoň na čas přestěhovat do Práglu:-))

2 0
možnosti

M11i32r25e91k 61Ř90í63h68a

24. 4. 2020 9:01

Pane Buriane, samozřejmě, že na někoho ta krize dopadne více a na někoho méně. Banky by taky mohli křičet že musí odkládat splátky úroků až na 6 měsíců a světe div se nekvičí. Ani nežádají aby stát jejich požadavky sanoval nějakým možným tunelem. Samozřejmě by měl mít OSVČ něco našetřeno když platí méně něž zaměstnanec. Že by lidi byli OSVČ aby se měli hůř? Možná nejaký zaměstnavatel má zaměstnenaca jako OSVČ aby okrádal stát. Takových mi líto není. Sám jsme do krize OSVČ byl. Práce došla. Čekal jsme až mi stát začne něco dávat? Ne. Našel jsem si práci na dobu určitou jako zaměstnanec. Takového kvikotu je tu povícero. Třeba mezi umělci. Což jsou také často OSVČ. Někdo jako Libor Bouček jasně řekně ať lidem neblbnou hklavu, že když se chovaj odpovědně maj paníze na páe měsíců. Někdo kdo je nemá jako třeba Bára Motlová si najde práci jako "nromální člověk". Vy děláte z pronajímatelů chudáky coo pomalu musí na pracák. Oni o své peníze nepřijdou. Napíšu jedno slovou Kauce. Tu musíte složit když si něco jdete pronajmout většinou jsou to 3 měsíční nájmy. Takže tuto domělou ztrátiu mají pronajímatelů od začátku pokrytou. Takže tu lidem nelžete. To funguje jen prosťáčky.

8 3
možnosti

M85i41r22e96k 94Ř39í12h66a

24. 4. 2020 9:11

A omlouvám se za překlepy. Nemám dělat dvě věci najednou.

0 0
možnosti

Opět jsem se stal žákem Plhou, který je totálně zmaten ! Já říkám, že Vláda do vztahů majitel - uživatel nemá co vstupovat, protože tam postě nepatří. Naďa se raduje, že je v režimu, kdy nelze zvyšovat nájemné - je zmrazeno. Arnold nájem zvyšuje a jde rožnit. Nejsme v tom společně, ostatně jako vždy - Každý dělá to co pro sebe považuje za správné a výhodné ...

Pravdu měl i můj starší, umírněný soused ! Neuvěřitelný vládní chaos nebere konce. Nejlépe je být informován tak, že člověk se cíleně od informací odstřihuje. Hadr na holi, má větší platnost, jako pokyny Vlády. Momentálně nyní, zřejmě až do pondělí - jsme ve stavu, kdy krize skončila. Možno si vzít lyže a vyjet do Rakouska na svah. Od úterý asi zase budeme ve stavu Nouzovém do 25.5.2020. Obchody budou otevřené, nicméně bude platit zákaz vycházení ? Naďa se bude moci poradovat dále - z bytu ji nikdo nevyhodí, ani nájemné nezvýší ! Arnold bude zatčen ! Nájem zvýšil a šel se k ohni shromažďovat ... !

Já osobně, svému Vůdci a Vládě věřím ! Co dělá - dobře dělá. Osobně se řídím a dodržuji její pokyny, ty mi říkají - Slova Vůdce - "Já teda neříkám tak, ani tak - Nicméně uvidíte, že na moje slova dojde". Přiznávám, sám mám s tou jeho písemnou prací co dělat ! Je to šakal zavilý a stále cosi vyje ! Pohledem po svém okolí - řada lidí podnikajících, rozumných se shodujeme - Je to populistický blázen ! Nu a my jsme v tom zase společně ... :-)

5 0
možnosti

Miroslave asi píšete o jiné Nadě než o mně. Psala jsem vám, že mně nájemné bylo zvýšení podle smlouvy o inflaci

Psala jsem, té se mi nelíbí zasahovat do podnikatelské sféry v tomto podnikání ani v cestokach.

Psala jsem, že řešíme která je ohroženější skupina a o výši nájmů...

Co se vám to dnes, Miroslave, přihodilo, že si to nepamatujete a píšete, že se z něčeho raduju?

1 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že jsem se účastnila diskuse o které teď píšete, přidám několik postřehů.

Jak jsem pochopila, váš článek vznikl na základě osobní zkušenosti s pronajimanim bytů v rodině a byl pojat jako obecný, což jsem se vám snažila vysvětlit, že tak to pojmout nelze.

Moje komentáře byly slušné, věcné, podporované argumenty.

Vaše reakce nejen na mě byly povýšené, lehce arogantní s urputným stanoviskem, že ničemu nerozumím a chci vás svými argumenty oblafnout.

Že byste se zamyslel nad tím, že i oponent může mít pravdu alespoň v něčem, to vůbec nehrozilo.

Takže vznikl tento váš ufňukaný článek, který svědčí jen o vaší neschopnosti přijmout i vyhraněné názory a vydáváte je za nenávistné projevy.

K tomuto vám sděluji, že s autory vám podobnými nemá vůbec cenu diskutovat, protože jen oni mají pravdu, vědí všechno nejlépe a chtějí jen souhlasné komentáře. Tak u toho já nebudu.

Jste třetí v pořadí autor, u jehož článků nemusím být, protože o věčnou diskusi, kterou považují za osobní útok, nestojí.

3 0
možnosti

Oprava: samozřejmě "věcnou" ne věčnou, což jsem přehlédla. Omlouvám se.

0 0
možnosti

Máte pravdu, nejsme v tom společně. :)

Nám všichni poctivě platí a včas. Dokonce jsme jednomu lékaři zvedli nájem. Venku je úžasně, ustupující rosa a ten boží koncert ptactva. Nejsme v tom společně. Vy jste vydal článek ve čtyři hodiny a já spal. :) Vy se zde hádáte na blogu a my si zatím dáme na terase Lavazzu. Vás "vzrušují" jiné názory a já se těším, jak budeme s přáteli dlouho do noci grilovat.

Máte pravdu, nejsme v tom společně, vy se zde budete nervovat a já usmívat.

Za přečtení mého příspěvku, vám občane Buriane uděluji (a rád) karmu.

P.S. Prosím pište, rád vás čtu.

:-)R^

3 0
možnosti

P74e44t42r 22B15u21r60i51a95n

24. 4. 2020 11:27

Velmi hloupá reakce hodna tak žáka 4.tř. ZŠ.

Jen pro vaši info, když vy spíte, tak jiní možná pracují a zrovna na tom, abyste si ráno mohl dát to kafe, vy světáku s Lavazzou.

2 1
možnosti
Foto

A ono fakt nemá význam, že tomu nájemníkovi-neplatiči i za normálního stavu věcí nemůže dát výpověď z důvodů neplacení nájmu až do té doby, než vám soud tuto pohledávku uzná jako vymahatelnou?

1 0
možnosti

Nájem na dobu určitou lze vypovědět ze stejných zákonných důvodů, uvedených v novém občanském zákoníku, jako nájem na dobu neurčitou. Typicky se jedná o porušování povinností vyplývajících z nájmu, například při nezaplacení nájemného a nákladů na služby po dobu delší tří měsíců,...

https://www.novinky.cz/finance/clanek/kdy-lze-ukoncit-najem-na-dobu-urcitou-40060379

3 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik