Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

My jsme se vyblbli v letech 1419, 1483 a 1618. Ještě 400 let a Rusko s tímto skončí.

5 0
možnosti
Foto

Také jsem to zaznamenal. Holt země neomezených možností, ale jak pro koho. Jenom nechápu ty místní Kremrole, jak k té zemi pořád vzhlížejí s úctou, respektem, nadějí a pokorou.

29 1
možnosti
PB

Obávám se, že je to už droga. :-/

10 0
možnosti
PJ

Tak pro ty co nečtou zpravodajství:V zimě r. 1941 našli na zahradě britského úředníka v Londýně, pod oknem kuřáckého salónku v II. NP, mrtvého sovětského diplomata. Samozřejmě vážná věc a proto Scotland Yard poslal vysokého důstojníka na vyšetření:- tak tedy pane, popište co se vlastně stalo

-- no, tak on přijel do Británie a já jsem jej dostal na starost. Po oficiálním seznámení jsem ho, jak je u nás zvykem, pozval k sobě

on, jak je u nich zvykem, pozvání přijal

já jsem nachystal občerstvení, jak je u nás zvykem

on přijel v 8 hodin večer, jak je u nich zvykem

já pil skotskou se sodou, jak je u nás zvykem

on chlazenou vodku, jak je u nich zvykem

já kouřil doutník, jak je u nás zvykem

on tu papirosu, jak je u nich zvykem

ve 2 hodiny v noci někdo zazvonil u domovních dveří, já šel otevřít, jak je u nás zvykem...........;-)

11 0
možnosti
AL

Perfektní článek! Super!

Kdo výš, kdo dál?

Jako by to Ziegler psal. :)

Pojďme všichni nadávat, karmovat, špinit a pomlouvat!

Pak se vzájemně po zádech poplácat,

jak jsme jim to slavně naložili, no a co dál? Jaký je výsledek?

Dáme karmu, nějaký ten plus nebo mínus a ...... a nic.

To je vše.

:-)

5 20
možnosti
JK

J85i85r87k75a 59K94o51r98n

5. 5. 2020 16:49

Co to bylo, dědečku Arnolde Amicusi?8-o8-o

9 3
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

13 0
možnosti
MV

posledni veta ve Vasem blogu dokonale sedi

karma

6 0
možnosti
JT

J60i38r54i 81T75i35c66h71y

5. 5. 2020 16:38

V desetimilionovem Cesku se zavrazdila jedna doktorka ze zoufalstvi (deprese?). Jaka je pravdepodobnost neceho podobneho ve stopadesati milionovem Rusku?

0 14
možnosti
PJ

Úplně stejná, jenom nám tam ta okna nějak nesedí.

12 0
možnosti
Foto

Je to neuvěřitelné, ale v tomto konkrétním případě souhlasím do puntíku + karma

9 0
možnosti
JN

J59o29s85e77f 37N68i69k41l

5. 5. 2020 16:24

..tak ještě tu o té Karkulce, milé děti...o zlé vlkovi s ricinem jste už slyšely...příště tu o tom jak stavějí novou nemocnici...

3 18
možnosti
PB

Ty jo, tolik argumentů v jedné větě 8-o

19 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik