Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

R^ Jsem přesvědčen, že máte pravdu. Mimochodem pan Zdechovský mě svým blogem dost zklamal.

11 0
možnosti
PK

Mně taky. Ale uznávám že to je větší problém než "šít do Barnevernetu".

2 0
možnosti
MP

Pod clankem pana Zdechovskeho jsem v diskusi mimo jine uvedl: "vcelku dobre a v zasade souhlas". Pod tihou vasich argumentu, Petre, bych si za to ted nejradsi nafackoval. Ty floskule pana europoslance mi na chvili prisly relativne sympaticke, ale velmi zahy jsem v rozvijejici se diskusi zjistil, ze jsem se nechal unest. A vite proc? Protoze souhlasim s nadpisem jeho clanku, tedy s onim PROC. Taky si myslim, ze Na zlepseni situace Romu vydelaji vsichni. Ohledne onoho JAK ovsem v blogu i diskusi pribyvalo stale vice otazniku, ktere jste ted perfektne odkryl a rozcupoval. Takhle se poctive argumentuje! To, co napsal pan Zdechovsky, bylo prazdne slohove cviceni na tema Zbozna prani v romske otazce. Diky za clanek a karmuji, az se ze me prasi! R^

19 0
možnosti
MP

A jeste musim dodat, ze jakkoliv se to ode me nezda, byl bych velmi rad, kdyby se situace Romu podstatne zlepsila nejen z toho duvodu, ze na tom vydelame vsichni, ale protoze mi je jich v podstate lito, a moc dobre vim, jake to je ocitnout se ve spirale luzrovstvi.

6 0
možnosti
JF

J55i55ř82í 95F48o74g12e89l

8. 7. 2020 17:06

Věřím tomu, že nejen vy jste si všiml, že poslanec Zdechovský již dlouhou dobu rozjíždí svou prezidentskou kampaň.

Jeho populismus a ploské floskule zde, doplněné masivníreklamou jak zařídil úpravy rozpočtu EU jsou až směšné.

7 1
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1815x
Ženatý, otec několika dětí, technik, nadšený amatérský psavec poezie.

Seznam rubrik